chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 At etter lang lang tid og mange mange nedturer, og til slutt med litt hjelp så var det jaggu meg våres tur. Etter snart to år med prøving, to tidlige SA og venting og spenning, og til slutt ICSI behandling så er vi GRAVIDE.. Denne gangen skal det gå bra, denne gangen er det våres tur. Så til alle dere som støttetmeg gjennom den tiden, og til alle dere som ikke har fått det til, og dere som venter i spenning... Jeg krysser alle fingrer for dere, dere er en hærlig gjeng!!!!!
Brillemamma Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Ååå, gratulerer så mye!!)) Ja, nå var det jammen deres tur altså!! Så bra!!)) Dette unner jeg dere virkelig! Lykke til,og kos deg med voksende mage! Når er termin forresten? Stor klem
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2007 Tusen tusen takk=) *Lyckliga Gatan* Jeg er bare på rugedag 8 så det er nok lenge igjen til termin, har ikke klart å tenke på det enda.. hehe=) Men det er vertfall september, så nærmere dato blir vel etterhvert.. litt vanskelig å regne seg frem til selv etter prøverør synest jeg=) Men jeg har barn i magen, og kanskje to stk tilogmed=)
Lillegull og spiren Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅ Å.............GRRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:) ENDELIG VAR DET DERES TUR:) Så utrooolig heldig du er,det må jo være verdens beste julegave:) Ønsker deg lykke til og kos deg masse med den lille spiren/spirene:) god jul:) klem:)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. desember 2007 Tusen takk Baas=) Det er så godt å få sånne mld, og så mye glede på mine vegne.. Jeg håper bare din lille spire også kommer snikende fram snart=) Det er dn tur nå!!=) Starter året på en helt annen måte nn vi trodde, heldigvis!! Fortsatt god jul til deg og i godt nyttår snart, måtte det bli et fruktbart år for maaaange her inne!!=)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 Oi,tørr du å stole på testen på rugedag 8?
kattungen Skrevet 27. desember 2007 #8 Skrevet 27. desember 2007 Så utrolig hyggelig å høre! Ønsker deg masse lykke til og ikke minst GRATULERER:D Kos deg med magen:)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. desember 2007 Hvorfor skulle jeg ikke gjøre det??
Juicy med spirer! Skrevet 27. desember 2007 #10 Skrevet 27. desember 2007 GRATULERER KJEMPEMASSE!!! Endelig er det deres tur! Krysser alt jeg har for at alt går strålende med dere i 2008
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. desember 2007 Takker dere alle=) Og ønsker dere masse lykke til, vil nok stikke innom her igjen med jamne mellomrom, kan ikke forlate dere helt=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. desember 2007 #12 Skrevet 27. desember 2007 Ååå så gøy å lese!!!!! Gratulerer SÅÅÅÅÅÅ mye!!!! Kos deg masse med den voksende magen og lykke til med svangerskapet:) ENDELIG ble det deres tur!
Clemencia Skrevet 28. desember 2007 #13 Skrevet 28. desember 2007 Gratulerer så mye! Vel fortjent :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå