Julie73 Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Kan du være så snill å sende meg en PM, det er noen jeg skulle spurt deg om.....har prøvd å få tak i deg leeeeenge. Please.
Sunze Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Hei der :-) Jeg er her - har hatt en real ferie fra denne tråden. Husker jeg ikke feil så var du den siste jeg svarte før "avspasseringen" min . Spør i vei - så skal jeg gjøre så godt jeg kan.
Julie73 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2007 Hei, der er du :-) åh, nå ble jeg glad....jeg ble så nysgjerrig sist, for du visste så mye om meg som jeg ikke har fortalt til noen. Du skrev at du kunne svare meg mer utfyllende - og det vil jeg veldig gjerne. Jeg har prøvd å sende alt over til deg via PM, men meldingen blir for lang, og da får jeg ikke sendt den til deg - virker som meldingene kan han en maks lengde. et lite hint.... ...Til og med når du sover jobber hjernen omtrent kontinuerlig. Det er en stor blokkering både i hals, hjerte og mageregionen (og 5-10 cm over bekkenbunnen) . Dvs at du "svelger" alt for mange tanker/følelser/ord, du er lite tilfreds mht livssituasjonen din - samtidig som du ikke makter å finne en annen løsning;- og du har veldig mange følelser tilbake i tid som ikke er bearbeidet og du er på ingen måter ferdig med de. Alt dette viser seg i fysiske smerter rundt om i kroppen. Du KAN bli frisk - hvis du vil. Dette høres jo utrolig ut , for det er jo ikke det at du ikke har ønsket å være frisk i utgangspunktet. Men med tankens og viljens kraft kan du bli frisk. Jeg kan gjerne guide deg videre om hvordan du kan jobbe videre med deg selv herifra, send meg en PM så kan jeg også svare deg litt mer utfyllende hvis du ønsker det Sunze - dette var slutten på det du skrev til meg - husker du det nå? Fint om du kan svare meg via PM, da det blir litt privat. Mange tusen takk :-) og fortsatt god jul
Julie73 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2008 *dytter* kan du svare meg på PM :-) har sendt deg PM
Sunze Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Hei - jeg har sendt deg en PM nå nettopp... Og ja er rimelig lite aktiv her inne om dagen :-) Dagene bare flyr avgårde
Julie73 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. januar 2008 hei igjen, jeg har prøvd å sende deg PM, men får til svar at du har sperret meg eller at postkassen din er full....!!! Jeg fikk sendt deler av meldingen min til deg, men fordi man ikke kan sende så lange mailene av gangen, måtte jeg dele den opp....ergo skjønner du sikkert ikke så mye av den jeg fikk, fordi slutten mangler og ville kommet i neste mail.
Sunze Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Tenkte det måtte være noe sånn... Kjempefint hvis du kan få sendt meg del to - nå har jeg slettet alle i innboksen - så hvis du får sendt til meg i løpet av kvelden skulle det være plass nok.
Julie73 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. januar 2008 Hei, jeg prøver å sende resten idag...har vært på sykehuset så jeg har ikke fått gjort det tidligere, dessverre. Prøver nå.
Julie73 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. januar 2008 jeg måtte dele opp meldingen i 5 deler, siden man ikke får skrevet så mye i èn mail - beklager at det ble så langt, jeg har jo hundre spørsmål selvfølgelig......har du fått dem???
Julie73 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 9. januar 2008 da har jeg svart deg igjen, men synes det er så vanskelig å vite hva jeg skal spørre deg om, på en måte....det er så mye og så mangt å ta tak i....håper du skjønner hva jeg mener på PM jeg sendte deg.nå er det natta her.
Julie73 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 10. januar 2008 Hei Sunze, postkassen din er tydeligvis full igjen - jeg glemte å si at akupunktøren min mener at det er noe "feil" med milten min, nyrer, blære og galleblæra. Jeg blir sliten av å gjøre minimalt og jeg er sinnsykt trøtt til enhver tid. Hvis jeg prøver å stå opp før jeg har minst 10 timer søvn om natta, blir jeg dårlig - nesten "fyllesyk" blir kvalm og ekkel i kroppen...og må bare legge meg igjen. Kroppen nekter å våkne. Jeg må ofte sove på ettermiddagene også. Føles neste som narkolepsi. Jeg trener faktisk 1-2 ganger i uka og lever normalt. Drikker for lite, det vet jeg - men klarer ikke å drikke mer da jeg aldri blir tørst....håper du leser dette før du kommer med tilbakemeldingen :-) - (hvis du har tid, så klart.) Julie73
Julie73 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 10. januar 2008 ...jeg glemte også å si at jeg har en elendig hukommelse...(noe som skylles at milten ikke fungerer som den skal iflg akupunktøren min) - jeg har veldig vondt i nakken og høyre skulder/høyre håndledd/dvs.armen. Ryggen låser seg relativt ofte, uten at de finner noen årsak (sikkert muskulært, pga alt for mye jobbing over tid) - Jeg har jobbet sinnsykt mye i minst 10 år og en healer jeg var hos mente at kroppen hadde sagt stopp. Hjermen vil, men kroppen orker ikke mer.....og lever da sitt eget liv. Tabl. nekter jeg å ta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå