Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Vi skal ha kalkun, med grønnsaker, poteter, ris, og hjemmelaget fløtesaus. Til dessert vet jeg ikke enda, så kom gjerne med dessert tipsene deres også.
Håperpåønskebaby Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 enten ribbe og riskrem, mest trolig det.. viss ikke blir det smoerbroed...
Piken på landet Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Aner ikke enda. Jeg skal på nattevakt, så vi skal en liten tur til en høygravid vennine før jeg må gå. Så jeg håper for hennes del at hun lager til noe særdeles enkelt. Vi tar med mokkafromasj til dessert.
Håperpåønskebaby Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Dronning Maud. Sjokoladefromasj. Sitronfromasj. Riskrem. Kake..?
*enda et nusk i vente!:)* Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Vi skal ha marinert kalkunbryst, brokkoligrateng og bakte poteter med hvitløkssmør.. Gleder meg:) mmmmmm:) Lurer litt på hva vi skal ha til dessert.. kanskje sjokolade mousse? eller noen som har flere andre gode forslag??
♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Pinnekjøtt med alt tilbehør + alt for mange kaker regner jeg med. Skulle ønske jeg kunne tatt meg et glass champagne, bare... men satser på champagnebrus i år:)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 Kalkun hær også meg riskrem til dessert også noen småkaker og sånt...
mor.monsen Skrevet 27. desember 2007 #8 Skrevet 27. desember 2007 Vi skal til ei vennine som er gift med en afrikaner. Så vi skal ha afrikansk mat. Vet ikke helt hva det blir til dessert ennå. Men tror jeg lager sjokolade mousse og ta med. Begge vi damene er gravide så til drikke blir det sjampanje brus!
Gjest mphs Skrevet 27. desember 2007 #9 Skrevet 27. desember 2007 Regner med det blir kalkun. Skal til svigers:o)
jente08&jente2010<3 Skrevet 27. desember 2007 #10 Skrevet 27. desember 2007 vi skal være hjemme, jeg er høygravid, og vi har sønnen til sambo+at søstra hans, og min bror kommer. så vi skal ha kalkun med poteter,og grønnsaker til+ fløtesaus da:)mulig waldorfsalat også til dessert aner jeg ikke enda,vaniljeis og varme bjørnebær tror jeg:)
Labambie Skrevet 27. desember 2007 #11 Skrevet 27. desember 2007 Her blir det stor fugl.. Skal koke kraft på innmaten som følger med (koke med sellerirot,gulrot,løk osv) og lage nydelig fløtesaus. Kokte poteter,hjemmelaget waldorf og rosenkål.. Blir ikke bedre middag! Til dessert har jeg faktisk valgt tilslørte bondepiker. Kjapt å lage,og veldig godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå