Jalla is back Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Men jeg testet neg lillejulaften............. Hmmm..... Er det kanskje kroppen som joker med meg. Kanskje kjøpe en test i dag også, og se? IKM var ca 16. des......... Er det for sent å plutselig teste positivt nå? Eller er det fortsatt håp?
babysjuk82 Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Hmm,har d på samme måte.ikm 23,ingen mens.men neg test.men så e urin min som vatn å da.har d noe og si? Du får kjøp dæ test,og se.
Jalla is back Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2007 Jeg kan dessverre ikke svare deg, for jeg vet ikke noe om testing i utvannet urin :-) Men jeg har vært og kjøpt test, så får vi se i morgen også. Jeg var inne og leste på "Fra uke til uke" her inne på BIM. Og der står det at i mors uke 4 så går det an å teste positivt, at i mors uke 5 så slår de fleste positivt ut på en test nå, at i mors uke 6 så behøver ikke en test nødvendigvis å slå ut positivt. Så det er ennå håp for oss :-D Jeg skriver inni morgen og forteller hvordan det har gått. Jeg er nå i min 6 uke. Så kan vi jo snakkes i morgen :-) Lykke til!
Lilla liten Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 jeg skulle hatt tr ca den 17, testet neg den 23 og igår. Men det jeg får inntrykk av er at så mange får forsinkede mens. Vet med meg selv at jeg er veldig stresset over situasjonen. Skulle helst blitt gravid igår. ... og derfor ikke får den. sikkert mye som er psykisk, men som sikkert mange andre vil man jo ikke at det skal være svaret. Men det er godt å se at man ikke er alene om å føle og tenke alle disse hundre tingene. lykke til!
Jalla is back Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. desember 2007 Testet i dag tidlig, og det var negg igjen :-( Men ingen TR heller. Det er bare å vente...........
babysjuk82 Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 Kjæm itj tr t over nyttår,tar du dæ en tur t lægen.kan han ta gyn, elr bloprøver.
*Lykkeliten* Skrevet 28. desember 2007 #8 Skrevet 28. desember 2007 TR kommer ikke her heller, kanskje ho er litt forsinka i julerøshet? =) hehe.. Hadde ikm 23.des.. Skal innom legen over nyttår hvis ikke TR kommer før den tid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå