Gå til innhold

Masse fin julepynt til 50% så nå er det bare og hamstre og

Anbefalte innlegg

Skrevet

gi i julepresang til neste jul for de som liker og begynne tidlig tidlig.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er vel nå det er smart å kjøpe julepynt;o) Hadde det ikke vært fordi vi skal flytte og bygge hadde jeg nok gjort det, men gidder ikke kjøpe mer vi må flytte på;o/ Men å gi julepynt i julegave har jeg aldri gjort...

Skrevet

Julepynt i julegave syns jeg er rart....men å kjøpe pynt til seg selv nå er smart - hvis man trenger noe nytt!

Personlig gidder jeg ikke handle julepynt nå og utover, snart klar for å pakke alt vekk :)

Skrevet

Jeg elsker julepynt og har fått både store lyslykter for og ha i vinduet, store juletrekuler, nisser, og slikt i julepresang og jeg syns det er en toppers presang bare for og ha sagt det.

Så de hadde noen flotte lykter i byen i dag, tenkte kanskje og kjøpe noen og gi i julepresang til neste jul ettersom de var så fine.

Skrevet

Ja, det hørtes faktisk ut som flotte juelgaver det, til tross for at det julepynt;o) Syns ofte det kan være litt dumt med julepynt i julegave da huset er ferdig pyntet og den nye pynten ofte blir liggende til neste år - men jeg hadde blitt glad for flott julepynt - jeg elsker litt sånn "orginal" og flott pynt, så det hadde jeg blitt kjempeglad for. hadde jeg visst at noen var som meg hadde jeg kanskje kjøpt noe på salg og gitt til neste år, men det gjør jeg ikke;o) (Tja, bortsett fra mamma da...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...