☆Anonymia☆ Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 min hadde det,ble født 8 dager over termin..
Tita&Tage Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Leveren til nyfødte kan være litt umoden, og den kan derfor ha problemer med å bryte ned bilirubin. I tillegg finnes det veldig mye bilirubin i kroppen deres da nyfødte bryter ned ekstra mye røde blodlegemer etter fødselen.
Fire småtroll Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Det er til en viss grad arvelig også, alle mamma's fire barn hadde det, og alle mine tre... På sykehuset sa de også at det er veldig vanlig at barn som sitter fast (og f.eks må tas med sugekopp) blir gule, aner ikke hvorfor, men alle mine tre satt fast under fødselen, og to av de ble overført til nyfødtintensiven for behandlig av gulsott. Han ene trengte behandling utover lyskasse (tapping av blod).
☆Anonymia☆ Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2007 det kan stemme det med å sitte fast da.. mini satt fast og kom ikke ut,måtte tilslutt tas med keisersnitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå