Gå til innhold

noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har testet 3 negative tester,siste i dag...har ikm i dag...noen som har erfart at testene ikke blir positiv før en stund etter ikm? at hcg hormonet er for lavt til at det vises på teaten? har hørt at dette går ann...noen med erfaringer? blir veldig glad for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde negativ quick respons test 2 dager før ikm, den dagen jeg hadde ikm testet jeg også negativt med samme type testen. da tr ikke var kommet 3 dager etter ikm tok jeg en clearblue digital, og der sto det GRAVID=)=)

Skrevet

detter var fantastisk å høre:)

da er det et håp...er så lei av å vente:)

vi får satse på at tanta ikke kommer på lenge og at testen blir positiv:)

tusen takk:) er det flere erfaringer? trenger mye oppmuntring...er så lei meg i dag....

Skrevet

ja ventetiden føles som en evighet... har dere prøvd lenge? Hos oss satt den i 2 pp begge gangene=)

lykke til=) håper på liten spire!!!!!!!!!

klem=)

Skrevet

vi har prøvd siden mai i år...er kjempe lei....veldig glad for oppmuntring:)

Skrevet

Jeg testet negativt dagen før ikm. Ventet så til 3 dager etter ikm og da var testen veldig positiv :o)

Skrevet

så fint:) vi får vente å se...litt mere glad nå da:) tusen takk for svar:)

Skrevet

skulle kaste testen i sted og der fann eg en svak strek...hadde glemt å dobbeltsjekke 5 min etter at den var tatt.....er så glad,håper inderlig at den stemmer..kankje eg e gravid allikavell....eg som har vert så lei meg i dag....nå vart eg super glad...kankje....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...