Gå til innhold

Amming og alkohol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar meg et glass vin og ammer. Har heller ikke dårlig samvittighet for det. Vinen skal først i mitt blod, så over i melka, og så over i ungens blod. Vet det er mange som trolig vil halshugge meg her, fordi jeg er dårlig mor. Hvis jeg skal ha noe særlig mer, så pumper jeg meg.

Virker som det er så mange hysteriske her, som syns det er helt forferdelig å ta et glass vin eller en øl. Har ganske avslappet forhold til alkohol, og elsker god rødvin og god mat. Flere som tar seg litt og ammer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så morsom du er, skaper sikker debatt og, dumme som folk er å tror på deg.

Skrevet

Hvorfor tar du ikke denne på skravlesiden?

Ikke så tøff kanskje:o)

Skrevet

Ehhhhhhhhhhh høre ikke til på skravle jeg skjønner du. Handler vel ikke om å være tøff her dumma. Står faktisk for det jeg gjør. De aller fleste jeg kjenner tar seg et glass vin og ammer. HS sa også at det ikke var krise. Tror mange her er redde for å ta et lite glass, fordi de er unge og usikre på seg selv. Mulig man har litt forskjellig syn på alkohol også. Liker å kose meg med vin, men drikker meg sjelden full. Ville ikke ha ammet hvis jeg var full heller.

Skrevet

Hvis du driter i hva andre gjør og sier, står for det du selv gjør, hvorfor gidder du dra dette idiotiske innlegget inn her da?

Drikk vin da og amm så mye du makter, for siden du sriter i andres meninger så er det liten vits vente deg svar? Dust..

Skrevet

Dust kan du være selv. Har ikke sagt noe om å "drite" i heller. Bruker ikke slike ord i mitt ordforråd.

Skrevet

Nå må du gi deg.

Man er ikke ung og usikker på seg selv, selv om man mener at en ikke skal drikke i det heletatt når man ammer. Da er du derimot veldig fornuftig.

Selv mener jeg at det er helt ok og drikke et lite glass og amme etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...