Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 i natt da jeg var oppe på do,så jeg at det var kommet litt blod i truseinnlegget,så ut som det var blandet ut med utflod på en måte.. hadde litt mer etter jeg sto opp å,men det ser ikke ut som friskt blod.. noen som vet hva det kan være???
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Hvis det ikke er friskt blod så er det sikkert ikke morkaka.. Har det vært mindre bevegelse da? Ring føden om du er bekymret, det skal man vel om man har blod sånn...
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 kjenner beibien like mye som før..føler meg ikke urolig egentlig.ville bare høre om flere hadde opplevd det..eller viste hva det var..
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Kan det kanskje være slimproppen din som holder på å gå? Høres sånn ut for meg. Og det er jo bare bra...;-)
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 hvis det er slimproppen som går så sent,er det noe sjangs for at fødselen starter med det første da?er jo bare 18 dager ijenn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå