Gå til innhold

Når kan man begynne å bli sur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter og jobber, og skulle drikke kaffe med en venninne kl. 12.

Jeg ringer henne en time før for å avtale sted, og da sier hun at hun er på vei på salg utenfor byn og om vi kan utsette det.'

Ok, vi kan si ett da. OK, og så ringer jeg bare når jeg er på vei, sier hun.

Litt før ett ringer hun og sier at de fortsatt står i kø på salget men at hun kommer så fort hun kan.

Jada, det er jo greit, jeg sitter jo bare her likevel.

Men nå er klokken snart tre og fortsatt hører jeg ingenting. Om 1 time gar jeg avtale om kaffe med kollega som også jobber i romjulen, så nå kan jeg nesten bare avlyse møtet med venninnen min siden de blir så tett.

Jeg sa jo at hun bare kunne ringe når hun var klar, men nå synes jeg at tålmodigheten min begynner å bli litt frynsete.

Når kan man begynne på bli sur og si at vi får ta det en annen dag?

(hunn er bare her i byen i et par dager)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå!

Når hun ikke engang sier ifra, så hadde jeg bare droppet den avtalen.Hennes tid er ikke mer verdt enn din, så det synes jeg er ganske arrogant oppførsel av en venninne.

Skrevet

Hun må jo nesten bestemme seg for om hun skal på salg eller møte deg... Kan liksom ikke få i pose og sekk..

Jeg synes det er ganske ufint å bruke av andres tid på den måten. Ingen vits for deg å møte henne rett før du skal møte noen andre.

Skrevet

Du kan starte nå, eller nei...det er ikke verdt det. Det er hun som bryter avtalen og utsetter hele tiden. Bare glem hele greia og gled deg til neste avtalen du har med den kollegaen :-)

Skrevet

jeg har komme til å blitt forbanna jeg.. jeg kunne gjort så mye annet enn å sitte å vente på hun mener jeg. så syns du har lov til å bli sur ja...

Respektløs å la noen sitte å vente så lenge syns jeg....

Skrevet

Jeg tenker litt at siden jeg sa at hun fikk komme så fort hun var ferdig, har hun sitt på det tørre.

Men jeg hadde ihvertfall selv etterstrebet å ikke bli så VELDIG mye senere enn den opprinnelige avtalen (som jeg med godvilje kan si var kl. 13 og ikke kl.12, selv om det egentlig var det).

Huff, jeg er ikke typen til å bli sur på folk, og hun er en kjempesnill jente, men nå føler jeg snart at jeg blir litt tråkka på her...

Skrevet

Hun kan ha ruingt men jeg var på toalettet da, men da burde hun vel ringe opp igjen etterpå - hun vet vel at jeg ikke kan kan sitte og holde meg i timesvis.

Skrevet

....ok, nå begynne rjeg å får dårlig samvittighet her. Kanskje det har skjedd noe - at de krøsjet eller noe sånt.

Prøvde å ringe henne, men hun vsarte ikke på mobilen.

Håper alt er i orden ihvertfall.

Så gåt jeg ihvertfall snart og drikker kaffe med min snille kollega, og hvis min venninne er i god behold får vi ta en kaffe i morgen i stedet.

Skrevet

Ikke si noe til henne, hun har jo ikke giddet å si ifra til deg... når hun ringer og sier at nå er hun klar så sier du at det er for sent og at du er opptatt. Det hadde jeg gjort hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...