Shtriga med baby i magen Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Jeg og barnefaren er litt uenig om barnet våres skal døpes eller ikke... Han vil ikke døpe det fordi han selv ikke er døpt og ikke er særlig troende.. Jeg derimot har en sønn fra før som er døpt og vil ikke gjøre forskjell.. Jeg er døpt selv også.. Nå er det enda lenge til siden det bare er noen dager siden vi fant ut at jeg er gravid, men vi begynte likevel og diskutrere litt i går... Vi kommer jo ingen vei når begge to står på hver sitt.. Hva skal vi gjøre?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 La barnet velge selv. Altså et barn(baby) er for lite til å ta stilling til hvilke trossamfunn det skal tilhøre. Og hvis du ikke har en sterk tro om at barnet ditt havner i hellvete så synes jeg du skal la barnet velge selv når det er gammelt nok.
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Døp barnet ditt ) Så kan barnet melde seg ut av statskirken den dagen hun eller han evnt. skulle ønske det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå