*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Han elsker å se på BBC om morningen på barnetv, og har også en dvd med noen av de barneprogrammene på engelsk. Og han hermer jo alt nå...må så flire:) Han sier feks: bussen. a bus og kua, a cow, bil, a car...altså han kan oversette til engels:) Og så sier han : well done! Må bare si at vi snakker IKKE engelsk hjemme, men mannen min sin familie bor i usa så det er jo bare supert:) Er 1 år og 10 mnd nå store gutten min.
celodi Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 hehe,så flink da=) Engelsk er jo bra og kunne det da!! Jenta mi begynte på engelsk skole når hun var 4,og snakka flytende etter 1 år..Poden skal få begynne han også=)
Twintipp og himmelblå Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Herreguuud så flink!!! Min er nesten like gammel og har akkurat lært seg de ordene på norsk, he he:o))) Gud, da er han tidlig ute! Kanskje han blir en professor, he he..
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Hehehe:-) Søtt! Jenta mi kan bare engelsk ennå, men forstår en god del norsk hvis man snakker til henne.. Er morsomt hva de klarer!!
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2007 Ja, de lærer jo så fort disse småtassene, og det er jo så komisk å høre på I dag da mormor var her så hadde han en lekeku og sa "a cow" til henne..stakar mormor skjønte ikke og spurte om han ville ha kakao;)...hahah, måtte jo forklare litt da, og kanskje hna kan lære henne litt engelsk etterhvert? Snodig unge..
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Hahah:-) Disse gamlingene er morsomme... Har en venninne som har en bestefar som tror han kan så godt engelsk! Hver gang jeg ser han skal han forsøke å si ting til meg på engelsk... Funker ikke vøtt:) hehehe... Jaja, man kan vel si at du har et lovende barn da:) Alltid fint å være tospråkelig - helst mere og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå