Gå til innhold

Hmm, Lucas driver å lærer seg selv engelsk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han elsker å se på BBC om morningen på barnetv, og har også en dvd med noen av de barneprogrammene på engelsk. Og han hermer jo alt nå...må så flire:) Han sier feks: bussen. a bus :) og kua, a cow, bil, a car...altså han kan oversette til engels:) Og så sier han : well done! Må bare si at vi snakker IKKE engelsk hjemme, men mannen min sin familie bor i usa så det er jo bare supert:) Er 1 år og 10 mnd nå store gutten min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe,så flink da=)

Engelsk er jo bra og kunne det da!!

Jenta mi begynte på engelsk skole når hun var 4,og snakka flytende etter 1 år..Poden skal få begynne han også=)

Skrevet

Herreguuud så flink!!! Min er nesten like gammel og har akkurat lært seg de ordene på norsk, he he:o)))

Gud, da er han tidlig ute! Kanskje han blir en professor, he he..

Skrevet

Hehehe:-)

Søtt!

Jenta mi kan bare engelsk ennå, men forstår en god del norsk hvis man snakker til henne.. Er morsomt hva de klarer!!

Skrevet

Ja, de lærer jo så fort disse småtassene, og det er jo så komisk å høre på:) I dag da mormor var her så hadde han en lekeku og sa "a cow" til henne..stakar mormor skjønte ikke og spurte om han ville ha kakao;)...hahah, måtte jo forklare litt da, og kanskje hna kan lære henne litt engelsk etterhvert? Snodig unge..

Skrevet

Hahah:-) Disse gamlingene er morsomme... Har en venninne som har en bestefar som tror han kan så godt engelsk! Hver gang jeg ser han skal han forsøke å si ting til meg på engelsk... Funker ikke vøtt:) hehehe...

Jaja, man kan vel si at du har et lovende barn da:) Alltid fint å være tospråkelig - helst mere og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...