Beibi82 Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Alt føles som ett ork nå (allerede... har ikke termin før 8.Mars!), dårlig nattesøvn og en krevende tulle på 1.år gjør det ikke akkurat så enkelt for å slappe av når en burde. Ooohh.. nå, etter å ha matet, badet, lekt med, og ryddet etter tulla + støvsugd.. er HELT kake!!!!! O.o *syte*
~Mita~ Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 jeg har temin 2.mars, men jeg gjør ikke annet enn å sove lenger føles det som.. trøtt dom en dupp konstant, finns ikke energi i kroppen min lengre. og jeg har ikke barn fra før av, har bare meg, sambo og leiligheten som skal holdes styr på ... huff
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Det har skjedd noe med meg i jula! Har termin 28 feb. Plutselig føler jeg meg kjempegravid! Alt er kjempe tungt, svett og varm, begynt å hovne i bena og den klumpen foran er vanvittig i veien ) Det skulle ikke vært lov å kreve at gravide måtte gå med strømpebukser!!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 har vært mer el mindre trøtt siden jeg var ca 8 uker på vei jeg, nå 30, føler meg helt tappet til tider, selv om mannen min har overtatt litt ansvar pga bekkenplager. Oppe på do fra 1 til 4 ganger på natt, aktiv jente på snart 3, som ikke alltid vil sove på dagen lengre, heldigvis full barnehageplass, så jeg får tatt igjen litt på dagtid :-)
Kvitrebekk Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Synes også at det har skjedd noe i jula. Var en liten tur i byen nå i ettermiddag og ble kjempesliten etter bare en liten stund. Og vondt i magen/underlivet av å gå. Plutselig er jeg blitt veldig hoven i beina og trøtt. Sover også dårlig, selv om jeg har gjort dette en stund. Magen er blitt større og til og med graviditetsbuksene passer dårlig. Er nå i 36. uke.
Erisa* Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Jeg er så sliten! Jula tar på, altså! Har vært familieselskap hver dag nå, og i kveld skal jeg på reunion med klassa mi fra videregående. Har gleda meg sånn til det, men nå er jeg så sliten at det bare er et ork... Aktiv baby i magen som vokser og vokser, jeg føler meg diger og "full av baby". Kan ikke forstå at det er mulig at hun skal vokse mer nå! I morgen reiser jeg tilbake til Bergen, det blir nok litt godt. Slitsomt å være så supersosial hele tiden... Vise frem magen over alt - egentlig er det kjekt, men det krever mye! Jeg er 37 uker i morgen, så det er vel lov å være sliten...
mizz25 Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 Har det akurat som dæ,en liten aktiv krabat på 16 mnd å termin 28 januar... Men æ e i veldig fin form da,men mærka at æ bynn å bli trøttere å mere sliten,lille bynn i barnehage den 8 januar,å det trur æ blir bra,både for han å mæ =) Men vi får prøv å slapp av så godt vi kan,sov litt på dagen mens de små sov evt =)
BlåklokkaVest Skrevet 27. desember 2007 #8 Skrevet 27. desember 2007 Begynner å kjenne meg bra sliten jeg også for tiden! Alt arbeid må liksom taes i små porsjoner....... Har termin 14.mars......! Synes det er tidlig å bli sliten, men det har vel med å gjøre at vi har barn fra før kanskje?
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 27. desember 2007 #9 Skrevet 27. desember 2007 Jaaaa....sliten, sliten, sliten... Det er tungt nå om dagen ja. Er i uke 38, og sover så godt som ingenting pga den fordømte svangerskapskløen! I natt skal jeg inn på føden for å få sovemedisin så jeg får hvilt meg litt, gleder meg enormt til å døse av og forsvinne inn i søvnen. Lenge siden sist. Er i fin form når jeg ikke klør, er så glad for å være gravid med bare 2 uker til termin - glad for at babyen har det bra der inne. Så får det heller være at mammaen er litt vrak for tida...
mamma`n til nurk Skrevet 27. desember 2007 #10 Skrevet 27. desember 2007 Sliten, sliten, sliten, ALLTID sliten..... Blir gjort lite husarbeid for tiden. Glad jeg ikke har barn fra før, tror ikke jeg hadde hatt ork til det akkurat nå... Skal sies det har vært mye stress med juleforberedelser både hjemme og på jobb (jobber 100% i barnehage). Har mest lyst til å bli sykemeldt!!!! Men har ikke noen andre problemer nå som ryggen har blitt bedre, så jeg får vel jobbe litt til.... Er forresten i 31. uke.
Leirha Skrevet 27. desember 2007 #11 Skrevet 27. desember 2007 Kjenner jeg begynner å bli litt sliten ja, men det er nok fordi jeg jobber 130% for tiden+ steller hjemme. Har termin 27/2 så det er vell på tide å roe tempoet litt kanskje?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 28. desember 2007 #12 Skrevet 28. desember 2007 Forferdlig sliten for tiden..... Sover dårlig på nettene pga bekkenet..... Dette forplanter jo seg igjennom hele døgnet.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå