moni-65-mamma til 6:-) Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 God jul til alle sammen! Har ikke vært mye her nne i det siste men fikk bare lyst til å spre litt håp her inne. 17 desember fikk jeg en positiv graviditetstest og jeg er 42 år, og det etter kun tre måneder uten spiral. Jeg hadde en prøveperiode før dette uten resultat, satte inn igjen spiral som jeg igjen tok ut august. Siden da har jeg helt bevisst ikke testet el, og tvunget tankene over på andre ting.( vet at det er fryktelig vanskelig),, Men jeg har satt både meg og gubben på e-vit, selen, zink, og mulivitamin og nektet han varme i setene når vi kjører bil, he, he. Ønsker alle her inne masse lykke til og at det nye året har masse godt i vente for oss alle sammen:) klem
Agne Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Åh så glad på dine vegne (litt misunnelig også). Det er så oppløftende å lese om jenter på min egen alder som klarer å bli gravide, det gir meg en tro på at jeg også vil klare det en gang. Lykke til med svangerskapet og pass godt på deg selv i tiden nå framover.
40år og vil ha barn! Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Gratulere!!! Så flott,,,,,fortell gjerne om hvordan tiden fremover går...
maritmora Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Gratulerer så mye!!! Det er så godt å få sånne positive historier innimellom! Kos deg med svangerskapet ditt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå