Gjest Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Altså fra pose,og har dere i noe ekstra for å få litt mer smak i? Og ja jeg vet at noen ikke liker posegryte,men er ikke det jeg lurer på )
hund&barn@fullrulle Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Stroganoff gryte. Koker kjøttet mørt og bruker krafta i gryta. Litt ekstra løk, krydder og fløte til fint
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Ja stroganoffgryte hadde jeg helt glemt. Det er det lenge siden jeg har spist. Barna her har helt dilla på meksikansk gryte,så det har blitt dether i huset når gryte har stått på menyen:o)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 meksikansk gryte. putter oppi pølsebiter i tillegg til kjøttdeig og ekstra ris så den blir fastere. slår godt an her ihvertfall.
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 ÅÅ takk for tips til en liten vri på den meksikanske gryta:o)
murmelmamma Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 vi bruker også meksikansk gryte..men varierer den med å bruke pitabrød som vi putter gryteretten og salat inni..det er godt... eller bruker salat og gryteretten som fyll i fahitaslefse..evt fyller fahitaslefser...legger dem i en ildfast form..strør ost over...gratinerer det i ovnen..og har salat vedsidenav.... vi bruker av og til kremet kyllingsuppe...men lager dem med mindre væske i...tar kyllingbiter i og serverer ris eller pasta til..det blir også god gryte....
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #8 Skrevet 27. desember 2007 Stroganoff og meksikansk Ha fløte i Stroganoffen, sammen med kokevannet- mmm Meksikansk: Forsøkt å ha tacokrydder i? Og server med tortillachips, salsasaus, rømme, ananasbiter og gulrotstenger.
celodi Skrevet 27. desember 2007 #9 Skrevet 27. desember 2007 Vi bruker mest mexikanskgryte og amerikanskgryte.. Men også bolonesgryta,den lagger vi i ildfastform og har ost på,og setter den i ovnen litt..KJempe godt=)
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #10 Skrevet 27. desember 2007 Lager skjelden postegryte..men når det skjer så er det den Orientalske til Toro som er best...med svinekjøtt, ekstra annanas, sopp og annet godt i...ris til og salat så har man et fullverdig måltid...men må tilsette ekstra for at det skal bli smak og mat utav det. Jeg har også i litt sterk karri pasta ( fås på butiker med godt utvalg eller invandrer butikker)
Libido- Skrevet 27. desember 2007 #11 Skrevet 27. desember 2007 posesuppe er ikke mat i min verden. smaker papp og inneholder papp =P
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #12 Skrevet 27. desember 2007 Tusen takk til mange gode grytevarianter, jenter:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå