Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Har selv dette og har ikke kjent så harde spark under graviditeten... hva med dere??
melkekua™ Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Det er helt vanlig når morkaka ligger på fremsiden av magen, så ikke bekymre deg ;o) Lykke til videre )
BlåklokkaVest Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Ja, har det jeg også. Kjente ikke tydelige spark før i uke 19-20. Nå i uke 30 kjenner jeg bra med spark :-)
anne* Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Jeg har også det. Kjente ikke ordentlig liv før i uke 20 eller så, men nå i uke 32 tror jeg av og til mini er på vei ut magen... buler hit og dit, og får noen skikkelige spark innimellom.
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Det må være tæl i hun jeg har i magen, fordi jeg har morkaka på hele fremsiden av magen, og jeg kjente liv tidlig og har kjent harde spark ganske lenge....
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Morkaken på framsiden både nå og forrige gang. Fullt liv med masse harde spark begge gangene. Har nok sikkert noe med hvordan fosteret ligger. Det er jo også stor forskjell på fosterene når det gjelder aktivitetsmønster, noen er vel bare roligere av natur. Så lenge man kjenner liv hver dag skal vel alt være i orden:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå