maria isabell Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 viss u har tid til meg,så blir eg veldig glad:) håper ikke eg plager deg,men er litt lei meg i dag....du spådde for ca 1mnd siden at eg ville bli gravid med en jente i december...vel har tatt 3 negative tester, det må ha hendt noe galt....kan du være så snill å se en gang til? vær så snill...
Mamalari Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 nei, for all del, du plager ikke meg;) jeg er jo her av egen fri vilje. når jeg ser på deg nå så får jeg opp at du vil bli gravid innen våren 08, føler helst mars/april. håper det snart klaffer for deg.. ønsker deg lykke til;)
maria isabell Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2007 så fint:) tusen takk:) hadde håpet så sterkt denne mnd...men det er jo enda håp da:) er bare så lei...det var snilt av deg:)
maria isabell Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2007 men kan eg være gravid denne mnd alikevell? det var jo det du spådde først...kan jo være at hcg hormonene ikke gjør utslag enda? føler meg ganske lik som ved begynnelsen av forrige graviditet...hvordan kan det forandre seg fra dec til april? viss du har tid.....
Mamalari Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 jeg føler enda desember.. men hvis du ikke er det eller får positiv test denne mnd så tror jeg du vil bli det i april. men desember er jo ikke over enda. tror du vil få positiv test hvis du får mulighet til å teste deg igjen;)
maria isabell Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. desember 2007 du hadde rett 1 gang:) er fått 2 positive tester nå er såååååååååååååååååååååååååååååååå glad:) har blitt spådd ved begge graviditetene mine og hver gang har det stemt....litt skummelt at dat går ann:) du har litt av en gave: ) håper du ikke ser altfor mye...haddde en kjæreste som visste når folk skulle dø. eller vart syke...det vart litt for tøft for han....du må være veldig sterk som klarer det:)
Mamalari Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 gratulerer!! fint du kommer med tilbakemelding:) kan tenke meg du ble glad ja, en litt for sein julegave:p driver fortsatt å utvikler evnene mine.. så har ikke sett for meg dødsfall og sånn enda.. og håper jeg slipper det. det er jo det negative med dette. men har opplevd en del ganger at jeg får en veldig negativ følelse. og to av gangen har det innebært noe alvorlig. ene gangen var det frontkollisjon, av noen venner. gikk heldigvis bra. andre gangen var det selvmord av en bekjent. disse følelsene er ekkle, spesiellt siden jeg ikke vet hva som kommer til å skje, men føler det er noe negativt
maria isabell Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. desember 2007 håper virkelig du slipper det:) bare ikke utvikle deg for mye.... ex kjæresten min vart helt dårlig av alt det han såg og nå drikker han hele tiden for å komme seg vekk fra det...nå må eg bare spørre, går dette bra? kommer eg til å kunne holde jenta mi i armene om 8 mnd? går fødselen bra? kviiiir meg:) vart litt tøft sist gang...blir det virkelig en jente? er det mulighet for tvillinger? du er super snill mamalari:)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #9 Skrevet 28. desember 2007 ja, ser ut som det vil gå bra. jeg får iallefall IKKE opp noe som tilsier at det ikke vil gå bra. får opp jente ja.. jeg får opp at det bare er en jeg da, men kan jo hende det er to der fordet.. Tok opp et engle kort ang fødselen og fikk opp kortet:gaver fra gud. Han ønsker du vil være glad, sunn og trygg. Så fødselen din vil nok gå bra. Denne fødselen vil nok bli lettere enn den forrige;)
Mamalari Skrevet 28. desember 2007 #10 Skrevet 28. desember 2007 det er jeg som svarte over her.. det gikk litt fort når jeg skulle trykke.
maria isabell Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 28. desember 2007 tuuuuuuuuuuusen takk:) forrige fødsel var tøff, men de på sykehuse sa den var normal og prefekt... eg følte at eg akkuret klarte den, kan godt gjøre det igjen men takler ikke noe verre enn det... hadde et veldig tøft svangerskap og klarte ikke gå etter fødselen...sa nei takk t bedøvelse, kankje det var derfor det vart så tøfft:) en lettere fødsel hørest fantastisk ut:) tusen takk for hjelpen:) det er veldig snillt:)
maria isabell Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. januar 2008 heisann:) skal på ul i uke 9...skal sende en m til deg etter det,(så får du vite om det er en eller 2) du spådde en,men magen har blitt så stor så tidlig at det er helt vannvittig...lurer på om det er to...magen var like stor som dette sist i uke 18....(magen kom veldig seint sist da) viss du har annledning til å se en gang til? kvalmen har ikke komt enda,slik du sa, men er sinnsykt dårlig utenom det...svimmel og slapp og vondt i hele meg...føler at noen har kjørt over meg med kaktus bil:)
Mamalari Skrevet 8. januar 2008 #13 Skrevet 8. januar 2008 hehe.. er ikke bare greit å være gravid:p prøvde nå å ta opp et kort på deg, og det indikerer fruktbarhet og overflod. Så er jo ikke umulig at du venter to. Kortet kan bety at du har vært veldig fruktbar og venter to, og overflod kan jo også bety at du vil få mer enn en. Men om det er en eller to er veldig vanskelig å få opp i kort. Som sagt fikk jeg opp bare en, men som sagt er det ikke umulig at det er to. Kortet er iallefall veldig fint å få opp når det gjelder graviditet:)
maria isabell Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 8. januar 2008 ikke greit, det kan eg love deg... når eg prøver å gå trilletur med min datter må eg ha noen med meg,ellers går det galt...beina er så slapp, de går i alle vinkler:) snart melder naboen meg til barnevernet:) ser jo drita ut....pluss at huden er så ekstrem sår over alt...min kjære prøver å være god med meg og eg ber han fint ikke røre meg....veldig frustrerende da eg egentlig trenger myyye kos....men det er verdt det:) er veldig lykkelig:) har du barn? da vet u hvor tøfft det kan være... tusen takk for at du tar deg tid til maset mitt:) herre gud viss det er to! 3 barn på 19 mnd....oi oi oi...fruktbarhet og overflod, det hørest flott ut..skal si i fra etter ul, det blir spennende:)
maria isabell Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 12. januar 2008 heisann mamalari:) du spådde at kvalmen kom i uke 8, nesten riktig, den er komt nå i uke 7....men den er ikke så ille som sist, der hadde du rett, kaster ikke opp,klarer bare ikke spise, akkurat som du sa:) tenkte du ville vite, siden du likte tilbakemeldinger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå