somm@r Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Jeg synes gutten min er så skrekkelig tynn. Han vokser i lengden, men har bare lagt på seg en kilo de siste to årene. I følge BMIen er han undervektig. Han spsier bra og er veldig aktiv. Han er 111 cm og 17 kilo. Hva veier deres femåringer? Noen som også har for tynne barn?
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Jeg har også en tynn liten gutt...selv om han ikke er like gammel som din. Men sønnen min har alltid vært liten og tynn. Han er 3 år nå. Men da han var på 2 års kontroll, veide han ikke mer enn 9 kg og ca. 90 cm. Han har alltid fulgt sin egen kurv, og den kurven går under det gjennomsnittet.
lykken på jord Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Hei! Min gutt er 4,5 og er 107 cm og 17 kg. Men jeg har ett tantebarn som er lik din. Ville absoutt ikke bekymret meg, og heller vært glad han er tynn. Men nå har jeg flere venninner som har overvektige barn da. Så lenge han får i seg næring, så styrer kroppen det selv.
Fire småtroll Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Har også en lang og tynn gutt, han er 6,5 år da og spiser som en hest.. Så lenge han vokser som han skal og har masse energi tror jeg ikke du skal bekymre deg. Så lenge vi tilbyr sunn, god mat minst fire ganger i døgnet spiser de det de trenger. Veit ikke akkurat hvor høy gutten min er, men han bruker str 128 og 134 i tøy og er nesten 25 kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå