Meg + 2 prinsesser Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Heiii! Hadde dere det fint på julaften eller? Lillemann ble nøyd? Hihi:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Heeeei:o) Mulig å være blind ah gett:o) Jaa, hadde det kjempefint:o) Alltid hyggelig i Halden vetdu;-) Lillemann la seg ikke før 22.45 og var helt i hundre hele kvelden. Eneste barnet og fullstendig oppmerksomhet hele tiden, he he.. Hvordan har du og dere hatt det i julen? Ble storesnupp fornøyd med gavene? Og hvordan er formen til mor? Juleklem
Meg + 2 prinsesser Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2007 Hehe, blinda! Sier det jeg;) Jasså, var det Halen for alle penga ja, ikke så rart dere kosa dere da:) Lille persille var så fornøyd atte, sovna vel tolv tror jeg:-S Kan ikke fatte hvor ho får energien fra, jeg var helt skutt klokka ni,hihi;) Ellers har det vært kjempekoselig:) Når begynner dere med huset da? Flytter dere nå i januar, ellers surrer jeg skinka nå?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2007 Dytte litt da, siden jeg så deg her;)
Twintipp og himmelblå Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 He he, surrer skinka:o) *ler* Så godt ho kosa seg da!!! Ja, det er vel synet av nissen som gir de ekstra påfyll vel, ha ha. Har ikke sett på maken jeg:o) Godt du har kosa deg da snuppa:o)) Flytter inn i midten av januar, har såvidt begynt å flytte inn litt!! Gleder meg no ja:o))
Meg + 2 prinsesser Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. desember 2007 Hihi;) Skulle ønske jeg også kunne fått litt påfyll, hehehe! Juhuu! Ikke lenge igjen nå da, så deilig! Vi flytter snart vi også,i andre enden av huset, hehe. Her blir det kaos et par måneder skjønner du, fyttihelsikkærn! Men men, blir gøtt da det blir ferdig da, håper bare det er det før lilletrille kommer..
Twintipp og himmelblå Skrevet 27. desember 2007 #8 Skrevet 27. desember 2007 Andre enden av huset? Starte med badet eller? Hvordan er gravdiformen for tiden da?? *mase mase* he he... Nu må jeg snart ile til jobb, uggen og vøtt.. fasiken!!!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. desember 2007 Vi har bygd på (to etasjer) så nå skal vi sart slå ut vegge, så det blir ett helt hus! Hehe.. MEN det er også ting somskal gjøres i den gamle delen her, bla bygge ut kjøkkenet, så da må vi flytte oss ut i den nye delen, og leve med et halvt kjøkken osv:S Uffe da! Så kjedelig.. Får håpe formen kommer seg og at du får en fin natt på jobb, selv om det ikke høres særlig fristende ut, hehe.. Skal jobbe i morgen jeg, grøss.. Blitt bortskjemt merker jeg, og jeg jobber ikke akkurat mye fra før (les 2 dager i uka, hihihih) Ellers er det bra med meg! Triller vel snart nedover gata her, off.. Neida, holder meg bedre den gange her enn forrige;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå