Gå til innhold

hjelp..har en gutt med kolikk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

han bare skriker på dag\ettermiddag og kveld. har masse luft i magen. finner liksom ikke roen, og sover derfor veldig lite. bare viss jeg går tur i med han i vogn!! har prøvd osteopati og homopat, men liten hjlp. prøvd fenikkelte, ammete og sukkervann, men neida.... kan noen hjelpe meg før jeg tørnet gal.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, føler med deg. Jenta mi hadde kolikk også. Her hjalp det med kiropraktor - gikk tre ganger, så ble hun mye bedre. Hun var plaget med MYE luft.

Skrevet

ja, osteopati og kiropraktor gjør jo litt det samme. merket du bedring etter en gang eller måtte du gå fler før du merket noe?

Skrevet

Sliter med det samme her, prøvd det meste men har ingen oppskrift. Noen ganger kan hun roe seg ned et bad i varmt vann. Eller at vi legger henne på stellebordet uten klær (hun blir helt svett når hun får disse knipene) Vi masserer magen, sykler med bena og bøyer bena opp til magen. Ellers blir det bæring, og atter bæring, byssing og synging...

Skrevet

Min har roet seg med minifom. Har kun tenkt å bruke det i 2 uker å se nå.....

Skrevet

Ble faktisk verre etter første og andre gangen - men kiropraktoren sa at han ville ha en reaksjon uansett om det ble bedre eller verre. Etter 3. gangen ble det plutselig betydelig mye bedre:o)

Skrevet

Har du prøvd soneterapi? Det hjalp veldig bra her i huset. I tilegg fikk han tarm bakterier (fryste) som hette bio-care. Jeg syns det hjalp godt!

Skrevet

ser du får anbefalt minifom. Det frarådes nå brukt av helsemyndighetene, det kan være skadelig for de små.

Skrevet

Jeg fikk beskjed av legen min at det var frarådet å bruke ukritisk over en lengre periode - men ved vonde luftsmerter over en kortere periode var det greit. Jeg prøvde det på Milla, men funket ikke her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...