Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Jeg spsier nesten alltid det samme: ost, hamburger rygg og tomat elller agurk på. Begynner å bli litt lei nå... Hva pleier dere å ha på skiva?
Tante Bassa Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 -sylte -fiskepudding -kokt skinke -egg -leverpostei Er sinnsykt gla i spekemat, men tar ikke sjansen på det nå.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 - Leverpostei med sylteagurk og rødbeter, majones til helg/fint/jul - Hvitost med kaviar - Skinke med italiensk salat - Graddost nå i julen - Syltetøy - Sjokolade pålegg sjokade/nugatti Ble nesten sulten jeg nåååå.....
<3 qleopatrice <3 Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Servelat og majones ost og skinke med cherry tomat salami leverpostei og majones rekesalat speilegg, med salami og majones
Glad-mamma:) Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 hjemmelaget roast-biff som er gjennomstekt (blir jo ikke akkurat roastbiff da, men stekt biff) med remulade og rå løk, egg og sild, sylte, ridderost.
Baby nr3 ombord Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Spiser bare knekkebrød om dagen og det eineste jeg har hatt på det siste måndende er bringebærsylte og kvitost!! Ganske ensformig, men elsker det:)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 Liker hvit ost med majones og agurk, leverpostei med majones og agurk, rødbetsalat med julesylte, brun ost, jordbærsyltetøy og kaviar med eller uten egg. Det er vel det det går i nå om dagen.... Koser meg med Gräddost nå i jula; nam!=)
♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 27. desember 2007 #8 Skrevet 27. desember 2007 -egg/kaviar -hvitost/jordbærsyltetøy -leverpostei m/rødbeter -Philadelfiaost -fiskepudding -makrell i tomat -kremost+ røkt laks (har ikke klart å dy meg nå i jula) -sildesalat (nå i jula) -sursild (nå i jula) Jeg spiser mer enn dette, men det jeg har navnt er store favoritter for tida:)
Djoolia 07+08+12 Skrevet 27. desember 2007 #9 Skrevet 27. desember 2007 Jeg spiser som oftest leverpostei med majones. Er også veldig glad i greddost,salami,skinke,bringebærsyltetøy,kjøttrull og brunost.
Nelle med kul på magen :-) Skrevet 27. desember 2007 #10 Skrevet 27. desember 2007 lammerull med rødbetsalat vita leverpostei med sylteagurk og majones egg og kaviar bare kaviar.. hvitost med appelsinmarmelade eller paprika brunost salami med agurk kalkunpølse
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 27. desember 2007 #11 Skrevet 27. desember 2007 Ååå, nå ble jeg sulten :-) Her går det i alle slags komboer med majones. -fiskepudding -svartpølse -hamburgerrygg -sylte -knakkpølser -hvitost -karbonade Alt med majones og grønsaker på...mmmm...godt å ha fått tilbake matlysten litt mere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå