Gå til innhold

Hvor lenge sov du og barna dine i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste er såpass stor nå at hun står opp selv (wee!) men yngstemann står jeg alltid opp med. I dag våknet jeg halv ett! Og gutten på 2 år måtte jeg vekke og han er enda sur for at han ikke fikk våkne selv. Har aldri opplevd dette før! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tullemor på 2 måneder ville ha pupp kl 8 sovent til 12 igjen tullemor på 18 måneder sov til 10 ville sove lengre. Var på familiefest i går til sent på kveld det tar på =0)

Skrevet

Gullet våknet 9 og jeg stod opp halv 11.

Nå skal det sies at han våknet i 4 tiden først og sang og ordna. Så sikkert derfor han sov såpass lenge.

Skrevet

Herre! Hadde ungen her sovet til halv ni hadde jeg vel fått karasjokk! Uansett hvor seint ho legger seg, så våker ho ikke senere enn åtte ihvertfall.. Sukk.

Skrevet

I dag sov han til 0630, og det er luksus:)

Skrevet

I morges sto vi opp halv elleve ... snuppen er 5 mnd. og sover alltid til klokka er minst 9, så vi koser oss bra om morgenen!

Skrevet

Var oppe 05.30 med mini idag. Han pleier aldri å være så tidlig oppe av sengen.. typisk idag, siden jeg ikke fikk sove i natt :-( Jaja, får gå tidlig å legge meg :-)

Skrevet

Vi sov til kvart over 11 i dag=) Det var godt!!!

Ungene er 2,5år og 5 år!!!

Var sent oppe i går!

Skrevet

Pappan kl 07 (skulle på jobb)

Jeg 07:30

og Lucas 07:45

Tok Lucas i barnehagen en tur for å leke litt, var bare 2 timer der da:)

Skrevet

jeg og lillegull på 11mnd sto opp 05:30 for pappan skulle på jobb og da våkna lillegull. så la vi oss igjen kl 09 og sov til 13:)

Skrevet

2åringen våkna kl 8.30 og fikk kome opp senga vår der hun faktisk sovna igjen og sov til kl var 9.30...da sto gubben opp med henne og jeg og minsta på 8mnd sov til kl var 10.30... Herlig med ferie sånn sett..når barna vil sove :-)

Skrevet

Etter råd her inne, vekket jeg mini kl 12.40

Han har nå fått mat/stell og sovnet igjen ca 14.40 :)

Skrevet

Snuppa sov til 9 og nå sover hun igjen. Er syk stakkars:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...