Gå til innhold

Mellomnavn til Noah? Trenger noen tips :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jeg har spurt her før, men finner ikke igjen innlegget :( Håper dere har noen gode tips å komme med :) Har hele tiden sagt at hvis jeg får gutt, blir det Noah, men nå har ei "venninne" av meg nettopp fått, og har sagt hun skulle kalle gutten hennes Noah... Argh, neste gang skal jeg holde kjeft altså! Hehe, neida.. Men blir kjempeglad hvis dere har noen gode tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noah Elias

Noah Bertheus

Noah Johannes

Noah Emîl

Noah Cornelius

Noah Andrê

Noah Sebastian

Noah Leander

Skrevet

Så morsomt, har faktisk tenkt på Noah Leander selv :):):) Er jo så mange fine navn... Noah Andrê var også fiint :)

Skrevet

Hvorfor vil ALLE kalle ungen sin Noah..og Noah Leander??? en skikkelig trend her inne på bim ser jeg.Fint navn..men rimelig oppbrukt.Blir sikkert veldig ålreit for den lærern som har 5 Noah leander i klassen sin!!! liten fantasi dere har synes jeg...et navn er jo ikke fint om alle heter det samme....... iallefall min mening!!!

Skrevet

Mulig det er oppbrukt der du bor, men her hvor jeg bor, vet jeg ikke om en eneste en som heter Noah, bortsett fra ungen til venninna mi. Så....

Skrevet

jammen da så.....da kan jo du å vennina di kalle ungene for de samme da. Hun blir sikkert glad for det. Og hvordan vet du at de her på bim som skal kalle ungene sine Noah ikke bor i nærheten av deg???

Skrevet

Bor i en by hvor alle kjenner alle fordi det er så lite her, kan nesten kalles ei bygd :P så jeg vet om stort sett alle de som er gravide her. Hun er egentlig ikke venninna mi da, bare ei bekjent. Dessuten har hun hele tiden visst at jeg skulle kalle mitt barn Noah dersom det viste seg å være gutt, så når hun selv velger å kalle gutten sin for Noah, kan det jo ikke gjøre henne noe at jeg også velger det.

Føler uansett ikke at jeg trenger å forklare meg ovenfor deg :) Folk må da få kalle barna sine hva de vil, enten det er navn som er mye brukt, eller mer sjeldne navn :)

Skrevet

Noah August!! ( Lurer på om anonym er den samme som går igjen på samtlige innlegg her for kun å irritere?? ) Sikkert lite å gjøre om dagen kanskje???? Feigt å skrive anonymt-spør du meg....

Skrevet

Noah August var kjempefint! Har bladd forbi innlegget ditt mange ganger i dag og hver gang jeg ser overskriften tenker jeg:

Noah Alexander.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...