Gå til innhold

Barneklær til gutt, hvorfor så mye brunt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett etter litt klær i det siste til poden som kommer i februar, venter en gutt Hvorfor er det så mye babyklær i brunt? Klarer ikke å bruke denne fargen selv, synes ikke det er fint engang og vil helst ikke bruke det til sønnen min. Klart hvis jeg får det av noen- i ett sett eller noe er det jo noe ant, men helst ikke for mye....

Kikket inne på Ellos også, tenkte å handle litt der. Men de har jo bare blått i kombinasjon med brunt.... Æsj.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er mye brunt nå for tiden.

Da jeg handlet til lillegutt som kom i begynnelsen av mai var det veldig lite brunt.

Kommer suikkert litt ann på årstiden osv...

Skrevet

vistnok er brunt fargen som er inn på guttefronten denne vinteren....

Skrevet

Jeg går nesten bare i brunt selv, så elsker brunt... Men synes ikke brunt er noe fint på baby likevel, så jeg er enig med deg der HI.

Skrevet

Jeg ELSKER brunt til babyer! Har kjøpt brun vogn, brunt bæresjal og masse brune klær! Synes det er kjempenydelig!

Har en gutt fra før og venter en til, og har fått absolutt overdose av blått. Nesten bare brunt som kjøpes inn nå. Nå skal det sies at toåringen har store nydelige brune øyne og kler fargen helt ypperlig. Vet jo ikke om det blir tilfellet for nestemann, men sjansen er jo absolutt til stede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...