Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Jeg lurer på om noen ser noe ang huskjøp på meg og kjæresten min? Og om vi blir gifte?

Jeg lurer også på om julens lille prevansjonsproblem kommer til å få konsekvenser? Er blitt spådd gravid i mars her inne før, men nå når kondomet sprakk så er jeg bare litt spent på hvordan dette vil gå;)

jeg : 01.10.83

han: 24.11.81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke prevansjonsproblemet kommer til å få noen konsekvenser...tror fortsatt at d kan skje noe i mars..

føler huskjøp i april jeg da...og gifte blir dere men ser ikke ut som det blir før i 2010:)

ønsker deg lykke til...

(ser du forresten om alt går bra med meg og spiren...spør ofte vet d..men tenker mye på det...er født 13.04.83 evt kjønn??

godt nyttår til deg:)

klem

Skrevet

Heisann og tusen takk for svar:)

Jeg tror alt kommer til å gå helt fint. Tror du vil få en jente og så kommer det en gutt, og kanskje ikke det blir så lenge i mellom dem.... vil iallfall tro du får en av begge kjønn:) Men er litt ukonsentrert nå.. Men jeg ser deg iallfall som lykkelig mor, Har du brunt hår? ned til skuldrene ca?

Husk at jeg er fortsatt helt fersk med dette:)

Lykke til:)

Ser du hvilke kjønn jeg kommer til å få, og om hvor mange flere barn jeg får?

Skrevet

ja jeg har brunt hår til skulderene:) helt rett...

synes du er flink jeg..

jeg tror selv at jeg får en jente da men:) vi får se..

får opp en gutt på deg jeg..og 2 eller 3 barn;)

tusen takk igjen..håper det stemmer...ser du forresten når jeg får komme på UL ? og om jeg føder før termin??

klem..

Skrevet

hei igjen, tror du får komme til den 7 januar, men ang termin vet jeg ikke...

Men mente du 2 eller 3 barn til eller? tilsammen..

Jeg har jo en jente fra før og det samme har han.. Gleder meg veldig til å bli gravid, men vi må tilrettelegge først, men jeg tenker på det hele tiden.. Men jeg tror det kommer til å gå veldig fint med dere, og at du og mannen din og barnet blir veldig lykkelige sammen, føler masse lykke på dere

Ang spåingen så treffer jeg av og til veldig bra og av og til helt feil, hva som skjer da liksom, blander jeg folk eller?? hva skjer? Har du noen tips?

Skrevet

heia...2-3 barn med den mannen du er sammen med nå..

tror nok du treffer meg godt..håper d og tror d..for mannen og jeg har d godt sammen og vet at d kommer til å bli mye bedre når vi blir foreldre..for vi gleder oss masse begge to...

jeg har nok ingen tips er selv veldig ny på dette og det er sånn med meg også...

noen ganger får jeg opp mye andre ganger lite...sånn er d bare...tror d er en treningssak og noen er lettere å "se" enn andre...

er du forresten vennine med madammim??

lykke til:)

klem...

Skrevet

jepp vi har kjent hverandre fra ungdomskolen:) Hun fortalte meg at dere hadde pratet en del:)

D med å få opp mye og lite er jeg et levende eksempel på, men syns det er vanskelig å skille mellom fantasi og synskhet i blant for å si det sånn...

2- 3 barn til, det må jeg si da blir vi jammen en storfamilie, Vi flytter vell på landet da:)

Ser du noe om hvor vi ender opp med å bo?

Skrevet

får opp et stort fint hus på dere...vet ikke om det er på landet men det ligger litt landelig til, litt for seg selv, dvs ikke naboer som titter inn stuevinduene :)

ja jeg kjenner madammim...spår henne innimellom og det er veldig lett å se henne...bare så fælt for jeg så at hun kom til å miste eller at noe trist kom til å skje, så jeg antok at d var en abort men sa d ikke til henne...men sa d etterpå da..for man vet jo aldri 100% sikkert...

ja dere blir nok en liten storfamilie..men det går så fint så...:) dere er lykkelige og skaper et flott hjem...

ser du noe om hvor mange barn vi får?

Skrevet

jeg har satt på en film for fikk besøk, men jeg kommer innpå igjenn i morgen tidlig og da skal jeg se mer på deg hvis du vil.:) greit for meg å øve også vettu:) jeg ser 2 barn på deg... en jente og en gutt:) men jeg får også opp at du må ta det med ro og ikke være så bekymret alt vil gå bra skjønner du:)

det med madam mim var fælt, men det går bramed henne nå, og nå får de tid til å få ting på stell først og sånn:)

men hva gjør du når du ser aborter, mann kan jo ikke si det liksom, hva sier du da?

Skrevet

nei si det...det er vanskelig...jeg tenker nå med meg selv og jeg gjerne vil vite d om d skjer igjen..men ingen som har sagt at jeg kommer til å miste heller...selv om jeg har vært gravid to ganger og spurt hvordan d går..har som regel sagt d i ettertid..men er ikke så ofte jeg ser d...heldigvis...

ja det går bedre med henne nå og det er bra..

ja du skal få øve deg så mye du vil:)

kan skrive fødselsdatoen til min mann også..

mannen min 13.09.79

jeg 13.04.83

(håper selvsagt barnet blir født 13.august da..for det er dagen vi ble sammen for over åtte år siden...)

13 er vårt lykketall...

da "snakkes" vi i morgen..

klem

Skrevet

hei stratos:) jeg har aldri spådd når folk føder og sånn tror jeg må spørre Kimby om hvordan jeg gjør det først... er det noe annet du lurer på?

Skrevet

hmm..lurer på om fødselen går greit?

om jeg får mye plager i sv.skapet, og om jeg blir mye sykemeldt og hvordan det går i fht jobben...

er skikkelig kjekt at du tar deg tid...

viss det er noe annet du får opp også så er det bare å skrive ned det du ser/føler...så kan jeg hjelpe deg litt underveis og tolke bildene:)

Skrevet

hei beklager men har ikke vært innpå på en stund.

Jeg tror du kommer til å være en del sykemeldt, men bare fordi du trenger å slappe av, og når du gårsykemeldt vil du ha det bra, men at det blir for tungt å jobbe at du blir sliten og får ondt i ryggen, . FÅr opp at du trenger å ta ting med ro. Men alt vil gå bra. Så det var en som spådde tvillinger på deg, jeg er usikker jeg jeg havnet egentlig på to tette, men det er mulig...

Er samboeren din sånn typisk kjekk gutt med kort hår og litt breiskuldret, får iallfall han opp veldig sterkt rundt deg:)

Skrevet

ja mannen min er d...og han er nok mye rundt meg og passer på så d er nok han du får opp da ja,,,

:)

godt nyttår til deg:)

klem

Skrevet

får du opp noe annet rundt meg/oss??

er veldig sliten om dagen..

klem:)

Skrevet

Heisann du og godt nytt år:)

Jeg vet ikke, hva tenker du på da?

Er du sykemeldt nå.?

Det kommer til å komme seg dette med trettheten din, men du trenger hvile. Og tror det er bra for deg å være sykemeldt. Jeg får egentlig bare opp at alt kommer til å bli veldig bra til slutt:)

når er terminen din? Jeg får opp tallet 14 på deg skjønner du...

Får du opp noe mer på meg?

Lurer veldig på om jeg trenger prevansjon om dagen, høres sikkert rart ut men føler jeg ikke finnes fruktbar, og prevansjonen slår seg vrang hele tiden. Jeg tåler ikke hormoner av noe slag og kondomene detter bare av og sånn...

Sammtidig har jeg egentlig ikke lyst å bli gravid riktig enda:) vet du har sagt mars før, men tror du vi bare kan kjøre på uten prevansjon uten at noe skjer? Skjønner om du ikke orker å se nå altså:)

Skrevet

er sykemeldt til mandag 7.jan men skal til legen igjen nå på fredag...håper på å få gå aktiv sykemeldt frem til uke 12-13 vertfall...

terminen min er rundt 22.august men er en del som sier at jeg kommer til å føde ti dager før eller en del før..håper selv d blir 13:) hehe...

nei vet igrunn ikke selv heller hva jeg tenker på...er bare så spent på tiden fremover og når jeg får komme til UL, hva som skjer ang jobben osv...

Skal vi se..jeg skjønner hva du mener...føler deg ikke så veldig fruktbar jeg heller, men vet ikke om jeg hadde stolt helt på å ikke bruke noe..men jeg liker selv ikke å ta noe så brukte vi kondom før d ble prøving...det går nok bra om du passer på dagene dere har sex da...men jeg føler at d muligens vil hemme sexlysten litt om dere ikke velger noen form for prevansjon om du skjønner...får ikke opp så veldi mye mer..

Skrevet

hm.. jeg tror det blir 14 men kan krysse fingrene får den 13 hehe:) Jeg tror som sagt du får ul den 7:)

Hm får ikke opp noe særlig mer jeg, men om du lurer på noe spesielt en dag er det bare å spørre så prøver jeg igjen:)

Det er så rart for jeg føler jeg kjenner deg litt...

Lykke til og bare stå på hos legen, du trenger å ikke stresse.

Skrevet

ja d blir ofte sånn at man føler at man kjenner hverandre..

og jeg er en spesiell følelse for dere andre som "ser" også..

har et kjempefint forhold til ei anna på denne siden her som jeg skriver mye med og det er såå koselig:)

ja jeg skal spørre igjen..

håper d blir UL den 7. da du skal få beskjed når jeg vet...

takk igjen..

klem

Skrevet

fikk nok ikke UL før den 15.jan...menmen...:)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...