Gå til innhold

Noen som har gitt flytende kull til barna sine her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funket det fort?? Blir så urolig for mini så vil så veldig gjerne at han ikke skal ha så veldig diare lenger.. Han har veldig vondt i magen også virker det som.. Bøyer seg på en måte sammen og sier vondt mens han tar seg til magen.. Diareen er bare vann omtrent,.. Lysegult.. Har vært syk siden 23/12 nå og bare spist 2 joghurt og en halv bolle siden da.. Bare sover eller sitter og koper i stolen.,. orker ingenting.. =(

Virket kullet fort hos dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldste sønnen min har fått det, og da funket det fort.

Men når minsten, som da var under 2 år, fikk diare så fikk jeg streng beskjed om at han var alt for liten til å få det. Husker ikke hvilken alder dem sa på apoteket men jeg ville ha sjekket det før jeg ga barnet mitt det.

Skrevet

Mini er 26 mnd.. Mannen hadde spurt på apoteket og de hadde gitt han det.. Men skal lese gjennom vedlegget før jeg gir han noe.. Han har gått ned litt i vekt nå.. Vil tro han veier ca 16 kg nå..

Skrevet

Ta kontakt med en lege først! Det ser ut til at det kan være lurt i dette tilfellet!

Skrevet

har ikke gitt det til mine barn. men jeg fikk det mye som liten selv da vi hadde diare eller spysjuka...

det binder magen og tar med seg basiluskene ut. det smaker ikke så godt. så kan være lurt med saft å svelge det ned med, og kanskje noe form for "premie" etterpå... en seigmann er ofte populært som premie her...

håper det hjelper!!!

hvis han er veldig slapp og har lite væske i kroppen får du kjøpt GEM-pulver reseptfritt også. det smaker heller ikke så godt, men det er fult av næring så kroppen kommer seg fort igjen... og får mer motstandskraft.

Skrevet

Har pratet med legen.. Vi skulle kontakte de iløpet av helgen igjen om han ikke blir bedre...=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...