guttemamsen80 Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Jeg har en gutt på 8 måneder som jeg så å si fullammer ennå.....for en uke siden hadde jeg så veldig vondt i puppene når jeg skulle amme ( de verket ellers også)...i tilegg var jeg små kvalm. Jeg er fortsatt litt kvalm om kveldene, så tanken har slått meg.....kan jeg være gravid igjen?! Jeg tror egentlig ikke det for jeg har alltid merket godt når jeg har el, og det har jeg ikke kjent noe til ennå. dere som ammet da dere ble gravid.....merket dere noen forandring i brystene? Jeg har ikke hatt mensen siden jeg fikk lillegutt....er det mulig å ha el uten å merke det?......jeg har jo alltid merket det før, så jeg syns det er rart om jeg ikke skulle merke det denne gangen:-)
Tommage♀♂ Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Bruker du prevensjon? Ta en test om du er i tvil! Jeg ble gravid da frøkna var 7 mnd, og jeg ammet ofte både dag og natt. Jeg hadde en mens først da... Merket det litt i puppene, men det ble ikke skikkelig ømt og vondt før frøkna var nesten 11 mnd, da måtte jeg slutte å amme. Men jeg var særdeles kvalm hele tiden de første mnd!
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Lucas var 15 mnd da jeg ble gravid igjen og jeg ammet ennå. Men merket ingen forandring i brystene. Sluttet helt å amme han da han ble 18 mnd og etter da fikk jeg "gravidbryster" igjen... Kan dui ikke bare ta en test så vet du jo om du er gravid eller ikke? Fullamming er IKKE sikker prevensjon....iflg to venninner av meg med to tette barn;) Og EL kommer jo bestandig før mensen så plutselig har du hatt det uten å vite det.
Mamman til AM&JS Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Jeg ammet jenta vår, hun var 7 mnd da jeg fant ut at jeg var gravid med nr 3...kom altså helt uventet på..og tenkte ikke tanken på at jeg kunne blir gravid, når jeg nesten fullammet henne!! Fikk sjokk, vi valgte å beholde barnet og har nå to vakre gutter og ei snerten snelle.. Merket det også på at jenta vår ikke var like interessert i brystmelka, da denne vist nok begynner å smake litt annerledes....
guttemamsen80 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2007 jeg bruker ikke prevensjon fordi jeg tåler ingenting....mannen mener at han har full kontroll, men det gjenstår jo å se...hehe! Jeg har jo 3 barn, og kan vel ikke akkurat si at jeg føler meg gravid med tanke på hvor kvalm og elendig jeg har vært med de andre 3. Jeg er bare litt små uggen. Det eneste jeg stusser over er at jeg hadde kraftig bekkenløsning med nr 3, og nå har jeg fått forferdelig vondt i ryggen igjen....det syns jeg er litt pussig. jeg har ikke test, og får ikke tak i det i dag, så jeg får vel bare smøre meg med litt tålmodighet....så enkelt som det er:-)
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Jeg ammet tullemor på 7 måneder da jeg ble gravid igjen. Rundt den tiden ville hun ikke ha pupp lengre. Var som hun aldri hadde sett den før =0). Jeg merket ikke noe på brystene bare att mensen ble borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå