Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pyttipanne..har barnefri og første dag uten magesjau så det var det jeg hadde lyst på ;)

Skrevet

Rester

Skrevet

gubben vil fortsatt ha julemat, så han får rester av det, ungene ville ha pasta, så de får det. og hva jeg skal spise vet jeg ikke enda.. litt lyst på fisk..

Skrevet

Pariserpizza... Sambo er på jobb offshore, jeg skal på jobb, så snuppa spiser middag med mamma! Orker ikke lage "skikkelig" middag kun til meg:)

Skrevet

Hjemmelaget pizza, mann og barn ble vill da jeg spurte om de heller ville ha det istede for mer julemat....

Skrevet

Ungarsk kålruladegryte, veit ikkje heilt kva det heiter. Naboane laga det til oss igår, og idag fikk me rester fordi me likte det så godt. Snille snille naboane våre.

Skrevet

helt fersk torsk fra fisketorget (Bergen)... hos svigermor nam nam... :D

Skrevet

Vi får besøk i morgen,og skal lage hjemmelaget pizza da!! Gleder meg til det ja=)

I dag vet jeg ikke nei..

Skrevet

Her blir det kyllingfilee, med ris og grønnsaker og en saus... I mårra blir det hjemmelaget pizza.. Lei julematen jeg..

Skrevet

Vi skal ha kylling i tikka masala saus og ris til. Jeg kunne godt ha fortsatt med julematen, men barna fikk bestemme i dag..

I morgen har jenta mi bursdag så da har hun bestemt burger og chips til middag.

MEN så skal vi h ribbe, juleskinke og pinnekjøtt i noen dager igjen. Nam-nam!

Skrevet

Vi skal ha gryterett med ris og salat.

fryktelig lei julemat vi også..

Skrevet

i dag skal vi rett og slett ha hjemmelagde fiskekaker i brun hjemmelaget saus med gode poteter , gulrøtter og brokoli til...godt med en "kjøttpause"...

Skrevet

Hjemmelaget lapskaus med restene av pinnekjøttet og røkt kjøttpølse ;-) Nam! Gleder meg...

Skrevet

Skal ha stekt kveite gleder meg syyykt til det hehe...

Skrevet

har ikke peiling jeg.. 2 åringen har spysjuka og sambo er på jobb.pizza hadde jeg i går.spist julemat kunn på julaften men vill ikke ha d heller.vi får se.kansje suppe i dag,noe lett iallefall:)

Skrevet

Aner ikke. Er alene med barna og har egentlig ikke lyst på noe og kommer meg ikke på butikken. I går hadde vi hjemmelaget pizza...

Skrevet

Aner ikke, har virkelig ikke lyst på noe i det hele tatt.

Får la ungene avgjøre, bare det ikke er fett og tungt, hehe.Skal i butikken nå.

Er svært svært lei av julemat nå ja:(

Skrevet

Vi skal på middag til svigers i dag.

Der står det ovnsbakt ørret med rømmesalat, poteter, agurksalat og sandefjords smør på menyen :) Mmmm..

Jeg har hatt omg. syken i 5 dager nå, så jeg vet ikke om det frister så med det i dag, men det er jo så godt..

Er på bedringens vei, men jeg får vel holde meg unna rømmesalaten så jeg ikke blir dårlig igjen vel..:/

Skrevet

Her blir det enten Dolly eller Peppes. Vi skal på kino og ut å spise etterpå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...