Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Hmm..Kan vel si at jeg kanskje er det litt...Jeg gjør husarbeid. Dvs vasker litt klær, tar oppvasken rydder osv...Men kanskje ikke så mye som sambo ønsker... Vi hadde en liten, stor krangel (eller en diskusjon som mamma pleide å kalle det) på lille julaften...Der sa han at jeg var lat... Klart jeg sover mye, men det er jo fordi jeg prøver å hente inn litt søvn som jeg ellers ikke får om natta... Dette pga at sønnen vår ikke sover godt om natten og har begynt å få voksesmerter..(var selv mye plaget med dette når jeg var liten) Men nå har jo han alltid sovet dårlig...Fra dag 1 til han kom hjem fra sykehuset til nå..Han er 4 år...Og jeg står forsatt opp om natten, selvom sambo står litt opp han også, men laaaaaaaaaaaaangt i fra så mange ganger jeg står opp... Er nå 30 uker på vei og føler jeg blir mer og mer sliten...Ikke får jeg sove om natta heller lenger...Må vel være at innstilling er unnder "oppbygging"...Har bare 4uker til med arbeid så er jeg ferdig og kan konse mer på familien min... MEn kan si at jeg ikke helt føler at sambo er like glad i meg lenger..:Kan hende jeg tar feil...hvem vet.. Litt syting fra meg...
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Synes absolutt ikke du er lat nei. Det er som du sier at du må jo hente inn igjen søvn når du ikke får nok av det om natten. Du gjør jo masse husarbeid synes jeg. og det virker som om det er du som styrer mest med sønnen deres. Jeg vil si at samboeren din bør bidra mer selv og hjelpe deg istedetfor å kristisere deg hele tiden. Jeg har en samboer som sier hele tiden at jeg ikke får lov å gjøre noe. skal hvile og slappe av. han gjør masse for meg og vi er førstegangsfødende så jeg har det veldig godt..
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Hehe..Ja sånn var sambo med meg 1. gangen...Fikk ikke lov å bære en pose med do ruller...hehe..Men nå er det andre boller...Dessverre... Blir jo lei meg. Vil liksom ikke være i nærheten om han føler det sånn...Og når jeg sier at jeg har litt vondt i bekkenet eller i ryggen og sånt så sier han bare at jeg har valgt det selv..Hvis han virkelig ikke ville, hvorfor ble han med da?? Å få en til nå... Nei uff, mye syting...Men takk for svar=o) Lykke til videre... Klem
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Synes du virker ganske sprek jeg! Har selv en mann som synes jeg gjør lite, selv om jeg støvsuger, tar oppvask, vasker klær og skifter på senga. Men jeg må få si at jeg på en måte klarer å forstå ham også, for disse mannfolka vet jo ikke hvor slitsomt det er for oss å gå gravid. Forstår godt frustrasjonen din, men jeg tror nok ikke din sambo er mindre glad i deg. Det er bare det at han ikke skjønner hvor slitsomt det er. Går og håper at sambo en gang blir gjenfødt som kvinne og må gå gravid han også hehe, lite trolig, men det hjelper å tenke slik :) Må du ikke slite deg helt ut da. Hvis din sambo forstår så lite, kunne det kanskje hjulpet å tatt ham med til jordmor for å prate? Lykke til
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Like effektiv som meg du...=o) Ikke lat du heller nei... Jeg skjønner ikke helt hva mer jeg kan gjøre..I tillegg så jobber jeg 100% og har gjort det hele svangerskapet..Hittil har jeg vært sykemeldt 100 % to ganger...Men den tanke gangen du har om at mannen skal få kjenne hvordan det er å gå gravid hadde ikke hvert så dum ide nei... Å få med sambo til jordmor tror jeg trenger en virkelig god forklaring på hvorfor... Er så vidt jeg får han med på UL- undersøkelsene...( går til UL-kontroll pga lite vekst på 1. mann)... Får se hva som skjer videre...Er vel som du sier...Han er nok forsatt glad i meg, men er nok mer at han ikke helt skjønner hva som skjer med meg...igjen...hehe...Han er jo god da... Men tusen takk for oppmuntringen...=o) og rådet... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå