Gå til innhold

4 dager til termin! Noen andre som blir gal av å vente??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir like skuffet hver morgen, jeg, når han fortsatt er i magen...

Andre som er utolmodige? Hva gjør dere for å få tiden til å gå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velidg utålmodig jeg også må jeg si. Har akkurat ei uke igjen til termin, og vil ha lillevennen uuuut :) Men blir ganske glad hvis han/hun holder seg inne til over nyttår, for ungens skyld. Jeg blir nok overlykkelig uansett når den velger å komme :)

For å få tiden til å gå... Hmm... sove? :P hehe. Ellers synes jeg faktisk at tiden går ganske fort :)

Skrevet

Jeg har også 4 dager igjen..Veeldig utålmodig her også ja..Men for hans del hadde han sikkert likt å hatt bursdag tidlig på januar.Men for mamma sin del kan han komme nå=D Jeg holder på veldig mye ute for å få tiden til å gå..Dessuten bor vi på gård så jeg er i fjøset og holder på litt=)

Skrevet

ja gjett om!!!

6 dager til termin og jeg er skikkelig utålmodig. Aner ikke hva jeg skal gjøre for å få tida til å gå. Leser litt og roter rundt på internett hehe... Har så mye nedpress og menssmerter at jeg nesten ikke orker å bevege meg heller.

Skrevet

3 dager å lei her også. men lite å gkøre med det. vil at tia skal gå fortere, men orker ingneting. var å byttet en julepresang i dag, å d tok nesten knekken på meg...sliten da. off..... alt er så tungt.

så dagene går med å sitte hjemme å se tv å spise å tuttle litt på...

tenk om jeg klarer 5 dager :) så blir nok jenta gla når hun blir stor nok til å forstå.

Skrevet

ja 9 dager igjen her..er drittlei...hater den store magen som er i veien for alt!!vil se gutten min nå =) hva jeg gjør for å få tiden til å gå? har en gutt som 3,5 år fra før hehe

Skrevet

Uff... jeg føler med dere alle som går å venter! Jeg er 1 dag på overtid, og har akkurat vært hos jordmor. Hadde 3-4 cm åpning, og nå har jeg en del kynnere. Men det har jeg hatt masse av i det siste, så jeg prøver å ikke forvente at det skal skje noe i dag heller... Har hatt 3 cm åpning i snart 3 uker (som jeg vet om)... Helt pyton dette her. Får også dårlig samvittighet for at jeg ønsker henne ut NÅ, og ikke på nyåret.

Skrevet

13 dager igjen og holder paa aa drive mannen min fra vanvid!! har alltid vaert en utolmodig sjel men dette er jo helt forferdelig aa gaa aa vente paa lilleprinsen:) er saa j.. klar for aa faa fortgang paa tingene!!

Skrevet

Jeg er også så¨lei. Har termin idag, skrev et innlegg for litt siden. Det er frustrerende at jordmor sa at jeg kom til å få før og her går jeg enda. Jeg har jo vært gjennom dette før og vet hvordan en ri kjennes ut og derfor er det så nedtur når det starter og stopper opp igjen. Jeg er såå klar for å få ut lille gullet.( vet ikke kjønn denne gangenm og det er såå spennende) Jeg har jo en jente fra før, så dagene ¨går for så vidt. Mne jeg går å venter hele tiden på at det skal begynne. Merker at jeg holder på å bli sprø. Sover dårlig så nettene blir lange...

Skrevet

7 dager på overtid og klar for at noe må skje snart.... Hadde håpt på å føde før termin, så dette er kjedelig. Alle spør og ringer og lurer på om babyen har kommet.

Skal tro om det skjer i natt????? Det tenker jeg hver kveld jeg går til sengs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...