Gå til innhold

slimløsende hostesaft??

Anbefalte innlegg

Skrevet

når evt er det at det skal kunne lønne seg ta dette?

Har EL ca 30.12 og er godt i gang med å prøve få det til å klaffe denne gangen ;-)

andre kjerringråd???

og skal det lønne seg med mest mulig sex, eller er det optimalt kun med annenhver dag???tåpelig spm kanskje, men hører så mangt forskjellig om akkurat dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest at å drikke grapefruktjuice er bra fordi EL-slimet blir av bedre kvalitet. Og kjerringrokkte og salviete skal visst også være bra for fruktbarheten (men smaker veldig vondt). Jeg tror slimløsende hostesaft skal benyttes noen dager før og i EL-perioden. Men som legen sa til meg da jeg var forkjølet, at de hostesaftene uten resept er ingen vits å kjøpe, da kan man heller kaste pengene sine i søpla...Jeg tok slimløsende hostesaft i EL-perioden da jeg ble gravid 1.X. Ikke lett å si om det virker eller er flaks, men alt er vel verdt et forsøk, hi hi! Lykke til, da!

Skrevet

Har også hørt at d skal være lurt å benytte seg av slimløsende noen dager før og ut hele EL-perioden. Andre tips som visstnok skal fungere er å få mannen til å spise mer nøtter og sardiner, holde seg borte fra papaya, spise gulrøtter, at både mannen og kvinnen spiser spinat, pute under rompa etter sex, salvie-te (men skal ikke drikkest etter EL, da gravide ikke skal få d i seg), bidronninggelè og ingefær.

Jeg har lest at d beste er om mannen kommer hver dag, for da er sædcellene av "ypperste kvalitet" hele tiden. Men jeg har egentlig hørt litt av begge deler.

Mange kjerringråd å følge :-) Men alle er nok ikke like effektive, men d skader jo aldri å prøve! Lykke til med prøvingen :-)

Skrevet

Jeg brukte grapefrukt juice frem til rett etter EL den mnd jeg ble gravid :):) Bedrer kvaliteten på EL-slimet ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...