Gjest Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Hei folkens. Om dere planlegger å dra på 3D ultralyd er ultralydklinikken i sandvika tingen. www.ultralydklinikken.no Jeg har selv vært på både majourstuaklinikken og ultralydklinikken og er ikke i tvil om hvor jeg likte meg best. Majorstuaklinikken er etter min mening dyr (1500kr), det er veldig "lege" aktig der og du får kun noen få bilder (jeg fikk 4 bilder og 4 filmer) På ultralydklinikken er det veldig "menneskelig", du får samme undersøkelsen, Du får mellom 20-50 bilder og flere videoer. Pris 800kr. Sandvika ligger heller ikke så veldig langt unna oslo og er helt klart verdt til ekstra minuttene i bil. Enkel timebestilling via nettet. Kom igjen jenter - har dere ikke vært på 3d så bestill time nå!!
temi & keli Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Er det ikke den i Sandvika som har desembertilbud på 500,- for undersøkelse med bilder og filmer? -og at det koster 1000,- til vanlig?
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Jeg har tatt til meg anbefalingen din og bestilt time i mars ) Da er jeg 27 uker på vei )
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 stemmer det du sier karolinejenta, i desember er det introduksjonstilbud på 500kr, men han har funnet ut at 800kr er en grei pris så han har gått ned. Ingen ting er vel bedre enn det:o)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Hvor langt ligger dette fra Kristiansand? Er litt sløv når det kommer til geografi:-)
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 Ca 5 timer eller noe sånt tror jeg. sandvika ligger hvertfall rett utafor oslo:o)
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #8 Skrevet 27. desember 2007 Jeg var også på majorstuaklinikken med førstemann, så blir spennende å se om dine erfaringer med begge steder blir like de jeg gjør meg da! Vi gleder oss )
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #9 Skrevet 27. desember 2007 Når skal du da? husk å skriv hvordan du syntes det var da.
temi & keli Skrevet 27. desember 2007 #10 Skrevet 27. desember 2007 Hihi... du var så ivrig på å reklamere for stedet at man skulle tro du fikk betalt for hver bim'er du verver? Sikker på at det er bra, altså! hehe
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #11 Skrevet 27. desember 2007 jepp kjøpt og betalt.. hehe.. Neida men hvorfor ikke la andre få oppleve samme opplevelsen som meg selv? Her på bim så blir det skrevet så utrolig mange innlegg hver dag at man til slutt ikke klarer å henge med lenger, selv har jeg ikke interessen for å spørre og grave om alle mulige ting, men akkurat dette med 3d synes jeg er så interesent at jeg da ønsker at alle som vil også skal ha muligheten til å oppleve dette:o)
temi & keli Skrevet 27. desember 2007 #12 Skrevet 27. desember 2007 hehehe.. såpass, ja.. Vi har time i morra, nemlig )
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #13 Skrevet 27. desember 2007 skriv i dette innlegget etter dere har vært der i morra da og fortell hva dere synes:o)
Labambie Skrevet 27. desember 2007 #14 Skrevet 27. desember 2007 Jeg var der for litt over 2 uker siden,og er strålende fornøyd! Har noen bilder liggende ute nå.. Han legen er kjempeflink,nøye og morsom! Enkel å prate med og han er langt i fra sånn kjip og klinisk. Jeg kunne veldig gjerne tenke meg det en gang til!! Så slenger meg på Adina her,helt supert!
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #15 Skrevet 27. desember 2007 Dette høres jo bra ut. Husk å skrive inn Karolinejenta! Adina M: Vi skal ikke før i mars...er bare i uke 18 nå, så må pent vente en stund. Skal på ordinær UL om litt under 2 uker, så i mellomtiden gleder vi oss til den )
1baby,og 1 spire Skrevet 28. desember 2007 #16 Skrevet 28. desember 2007 Tusen takk for tipse bestilte time i går,og skal dit 11 Januar. Skulle egentlig til nøtterøy, men da vi så dette ble det endel kortere å kjøre.Så nå gleder vi oss kjempe masse.
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #17 Skrevet 28. desember 2007 Bestilt time der forrige uke jeg ... skal dit i januar. Gleder meg kjempe masse =)
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #18 Skrevet 28. desember 2007 Til meg sa han (var der 21. desember) at det kun var i januar han hadde priser til 800,- deretter går det opp til 1000. Men mulig han har bestemt seg for å ha 800,- som fastpris.
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #19 Skrevet 28. desember 2007 på nettsiden hans står dette: Undersøkelsen koster kr 800,- og inkluderer DVD med 20-50 bilder av fosteret, avhengig av fosterets leie, samt bevegelige videoklipp, og utskrift av de beste bildene på fotopapir av høy kvalitet.
temi & keli Skrevet 28. desember 2007 #21 Skrevet 28. desember 2007 Da har jeg vært der også, og det var en fin opplevelse.. Regner med at i og med at jeg har vært til 3d i forrige svangerskap også, så sammenlikner jeg vel kanskje mer enn nødvendig.. -og oppsummeringen min blir at Ultralydklinikken har bra utstyr, mannen er veldig hyggelig og alt er lagt til rette for at de som kommer for å ta en titt skal ha det både trivlig og komfortabelt.. Det som skuffet meg her (i forhold til Nøtterøy der vi var sist), var at for meg ble dette "bare" et show.. Sist fikk vi se, spørre og grave, fikk "medisinsk vurdering" i tillegg til dvd med hele undersøkelsen på + noen bilder.. Denne gangen var fokus kun på å se babyen og få til ålreite bilder. I forkant hadde jeg gledet meg til å få kommentarer på morkaka mtp "effektivitet", gjennomstrømningene i navlestrengen, vektestimering og kommentarer på terminbestemmelser.. -så derfor sitter jeg igjen og føler litt "skuffelse", selv om det i utgangspunktet sikkert ikke er grunn for det.. Nå skal det i tillegg sies at babyen i magen min lå "klint" oppi morkaka og siden det da ikke var særlig med fostervann mellom babyen og morkake/vegger, ble 3d-bildene ikke så gode som de kunne vært.. -men dette var selvfølgelig ikke noe den hyggelige mannen fikk gjort noe med!! Legger ut et bilde på profilen, i tilfelle noen vil se )
temi & keli Skrevet 28. desember 2007 #22 Skrevet 28. desember 2007 ...trodde jeg.. får bare feilmelding når jeg prøver å oppdatere albumet..
kajfla Skrevet 28. desember 2007 #23 Skrevet 28. desember 2007 jeg føler jeg må reklamere litt for det jeg tok 4D UL. det var i porsgrunn på olavsgaten legesenter. Hos ei lege som heter linnv(husker ikke etternavnet) der betalte vi 800kr og fikk 20 videoklipp på dvd. var der i 30 minutter. Hun dama var kjempe flink og flott på alle måter! anbefales virkelig!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå