Gå til innhold

Skal vi slutte med nattamming?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har sluttet for, da han var 7 maneder, etter det hadde vi ikke en eneste fredelig natt pa to maneder. Han var vaken i opptil flere timer. Sa reiste vi pa ferie og krysset 10 tidssoner og sa begynte jeg a amme om natta fordi jeg syntes det var litt mye at han skulle skjonne at natt og dag hadde byttet plass. Men na gruer jeg meg til a slutte med nattamming igjen. Det gar ganske greit na, han er oppe 2 til 3 ganger om natta, da er jeg halvvaken i en halv time sa sover han igjen. Han er 11 maneder na, og jeg vet det ikke er godt for tannen hans (han har en). Noen som har gode rad?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tennene behøver du ikke tenke på. morsmelk er ikke farlig for tennene. Husk, det er babyer som har tenner allerede når de er født.

Slutt med nattamming nå. Det ville jeg gjort.Jo senere du gjør det jo værre. 2-3ganger om natta var mye syns jeg. Det er godt for ham å få sovet en hel natt uten å våkne. Tenk fra hans side og ikke din egen. Han er stor gutt og trenger sammenhengende søvn. Nattammingen er bare en vane. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...