Gå til innhold

Hører kanskje ikke hjemme her men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg så utrolig shabby etter jeg fikk baby nr 2 nå. Gikk fra størrelse 36 til 42 i bukser. Fikk babyen i september, og vet at det kan ta litt tid å få det bort, men det hjelper ikke på at babyen min reagerer på det meste jeg spiser av salat og grønnsaker. Hva gjør jeg og hvor lenge er de "var" på slik mat gjennom melken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og gikk opp mye :/ Kjedelig...! Min lille og reagerte på MYE!!

Jeg tok den skjipe utgangen og holdt meg unna nesten alt, dva epler, erter, salater, sjokolade, brus, alt med løk i...(leverposterier o.l)....nå har jeg så vidt begynt å prøve ut litt, som litt løk....det går bedre nå enn før.

Han er forressten 6 mnd nå...

Ikke så mye hjelp dette, men kjenner meg igjen i det du skriver.....en liten fordel var jo at kiloa er borte nå, hehe....turde jo ik å spise noe nesten , hahaha :D

Lykke til =)

Skrevet

min lille reagerer oxo på alt av grønnsaker og frukt.prøver litt smått nå men han reagerer på MYE ennå.han er 5 1/2 mnd. han reagerer på mye annet oxo da som melk,koffein,te,erter,løk,mais,krydder,egg,spaghettisaus,lazagne osv osv

blir litt kjedelig kost når mann må holde seg unna så mye,men er bedre å vente litt enn at minsten skal få så mye vondt. min har som regel magevondt selv om jeg ikke har spist noe han reagerer på oxo da.

men d er nokk bare å prøve seg litt fram, 1 ting av gangen så ser du om den lille fortsatt reagerer..vekten min går senere ned denne gang enn me 1 mann,men må vell bare ta tiden til hjelp selv om d er kjedelig å vente på at kiloene skal vekk...Lykke til...

Skrevet

Min reagerte også mye på sunne grønnsaker i starten, men jeg merka også at hun reagerte på veldig sukkerholdig mat. Det har gradvis gått over, og nå (5 mnd) er det veldig sjelden hun reagerer på noe som helst. Jeg syns min baby ble mye mindre var på forskjellig mat etter at hun ble over 3 mnd.

Ofte reagerer de mest på den mørkegrønne frukta/grønnsakene (pære, avokado, brokkoli, kål, salat), så du kan jo prøve deg med andre farger? En annen ting som kan gjøre det litt lettere (det er jo aldri lett, da),er å kutte ut alle melkeprodukter (ost, melk, smør osv) fordi det er veldig lett å legge på seg av det. Bare pass på å få i deg kalsium på andre måter (tilskudd eller gjennom frukt/grønt/nøtter).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...