Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 er det ingen som gir ungene sine brødskiver her eller???
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Leste noen som ga skive ved 6 mnd alderen, synes selv dette var litt tidlig, jeg gir ikke det enda hvertfall...... men det er forskjellig tenker jeg....
nr 3 på vei;) Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 jeg gir min gutt på 7,5 mnd skive. begynte med dette for noen dager siden. det går kjempe fint, han tygger skiva og syns dette er knall godt. jeg har på leverpostei eller syltetøy.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 begynnte når de var 7mnd jeg..litt og litt...det gikk veldig bra så da fortsatte jeg=) de får leverpostei,kyllingpostei eller litt smøreost...noen ganger har jeg knust banan som jeg dypper brødbit i...
*Mi tesorito* Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 begynte ca 7,5 mnd.. leverpostei foreløpig,
77modell Skrevet 27. desember 2007 #8 Skrevet 27. desember 2007 Vi har gitt litt brødskive no i 2 dager. Veldig små biter med leverpostei. Ho er overlykkelig for det:) 6.5 mnd. Begynte egentli fordi ho har vært sjuk og ikke ville hatt grøt. Men vil gjerne ha alt anna.
Go`mamma`n... Skrevet 27. desember 2007 #9 Skrevet 27. desember 2007 Begynte når ho var 6 mnd. Begynte såpass tidlig fordi hu er kresen...Spiser hverken middag eller grøt. Så her i huset har brødskiva vært redningen. Hun hadde ingen tenner ved start, men det har gått kjempe fint:-D Skinkeost er favoritten her. Eller gir jeg leverpostei, makrell i tomat, smøreoster mm....
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #10 Skrevet 27. desember 2007 gutten min er 5,5 mnd og har så vidt begynt å introdusere brødskive med leverpostei......det har gått kjempe fint...han tygger bitene med gommen og den lille tanna han har fått ) har ikke prøvd med syltetøy eller smøreost enda...men det kommer vel etterhvert....Han har ellers fått smake på mye rart i jula...hans bestemor har dyttet i ham....og han har faktisk likt det han har fått, og han har ikke blitt dårlig av det....
Super-Langbein Skrevet 27. desember 2007 #11 Skrevet 27. desember 2007 Da baby var omtrent 7.5 mnd fikk han en halv grov skive med leverpostei, den med gutten på..Små biter som tygges med tannløse gommer og andektig konsentrasjon. Får noen ganger makrell i tomat, men den inneholder litt salt så den er litt på vent. Etter hvert vil sikkert smøreostene gjøre inntog, når det er ok å innføre melkholdige produkter.
tre_prinsesser Skrevet 27. desember 2007 #12 Skrevet 27. desember 2007 Vi begynte rundt 8 mnd. Vesla bare brakk seg når hun fikk sånn middagsglass med biter i, men så fikk jeg tips om at hun kunne bli vant med biter ved å begynne med brød. Det funket kjempe bra for oss! Her går det i leverpostei, prim og smøreost
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå