Gjest Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Sist jeg gikk gravid hadde jeg hår nesten ned på rumpa, og klippet meg til rett under ørene... Nå har jeg bare latt håret vokse siden da og det er blitt langt igjen, men hver gang jeg er dårlig så foker det seg så innmari. (jeg ligger tudeligvis veldig urolig) Så nå skal jeg klippe av meg hele rækkelet en gang til... Er ikke helt sikker på om jeg gruer meg eller gleder meg mest! Men avgjørelsen er iallefall tatt og jeg har time kl 1430:)
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Det gjorde jeg også. Jeg har krøller så det tar maaaange år før det er like langt igjen. Angrer litt nå, ja. ;o)
Nit@™ Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Jeg har nesten ned til rumpa nå.. Og vil egentlig klippe meg, men så tenker jeg på hvor lenge jeg har spart også vil jeg ikke likevel. Tror man bare må gjøre som deg, hoppe i det. Og det vokser jo ut igjen. Irriterte meg så å ha langt hår når ungene var små. Små litt svette barnenever henger veldig godt i langt hår *au au* ;o)
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Jeg har fall og supertykt hår, bare jobb og når det er langt så har jeg det alltid ihestehale uansett, hva er vitsen da. Det er jo løst det er pent:( Kommer sikkert til å angre som ei bikkje denne gangen også, akkurat som sit, men vet jo at det både blir fint og lett vedlikeholdt da:) Så fordelene veier opp hvor kjipt det er... *håper jeg*
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Det er veldig mye enklere med kort, men med krøller så ser stadiet mellom pinnkort og kjempelangt fort veldig teit ut. Jeg gjør det ikke flere ganger, men det sa jeg sist også. Jeg går alltid med det løst, forresten. Kan ikke fordra å ha det i hestehale, det ser bare dumt ut på meg.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Du blir helt sikkert kjempefin ) Er vesla bedre i øra sine nå?
Nit@™ Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 Savner tiden med kort hår egentlig når jeg tenker over hvor enkelt det er å ordne. Tenk bare etter at det er vasket... Bare rufse til litt.. ferdig!! ;o) Jeg har også tykt hår, som jeg alltid har i hestehale (orker ikke få hår i ansiktet, har det i strikk om natten også ;o), Det floker seg sååå nå fordi det er slitt også. Bruker balsam, kur osv. Det tar jo så tid. Bare det å få det tørt.. Nytter ikke å ha dårlig tid da nei. I alle fall ikke nå på vinteren *sukk* Lykke til hos frisøren da. Du kommer til å bli så fin så!
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #8 Skrevet 27. desember 2007 Cat; hun er bedre virker det som, skal en tur til legen i morgen og dobbeltsjekke:) *krysse tottelitter* Det er det med strikk om natten som jeg tror tar livet av håret mitt. Huff... Så kommer det store deilemmaet da; skal man bli lysere, mørkere eller forbli som man allerede er?!
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #9 Skrevet 27. desember 2007 Du kommer til og bli superfin ;-) Jeg tenker det vær gang jeg står og føner håret at jeg også skulle klippt meg, bestiller time og kommer ut igjen med bare trimma tupper! Snakk om frisør skrekk ...hehe :-) Skal vi møtes til en kaffe en dag i byen ?? Klem
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #10 Skrevet 27. desember 2007 Kaffe i byen høres bra ut:) Men det går i ett frem til vi drar, så da må det blir etter vi er tilbake fra syden:) (tilbake 8) Jeg går så sjelden til frisøren at jeg veier opp for alle de andre gangene når jeg først tar turen;) Hihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå