Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Har dere avvent babyene for nattemat eller har de sluttet av seg selv? Hva gjorde dere i tilfelle?
lisje marthemora Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 her har hun sluttet å kreve det selv, det var veldig deilig at jeg slapp å kjempe med det selv. Hun var ca 8 mnd da.
tulle82 Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 vi holder på med avvenning nå, og det går kjempebra! Har hatt tre netter uten mat nå! Jeg har flyttet på gjesterommet mens pappaen tar snuppa på natta!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Hvordan tar dere avvenning da? Bruker dere skriking?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Dytter litt da jeg lurer veldig på hvordan det er for andre
**My little Miss drama and I** Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 Snella er 8 mnd nå.. vi måtte avvenne ,hun spiste da en gang på natta det gjorde vi da hun var litt over 6 mnd.. vi var innstilt på ferber (litt lettere versjon) far skulle ta seg av det.. hun har sovet på eget rom siden hun var 5,5 mnd.. så det tok bare en nart.. ble litt skriking ja ,men hun styrte vell kanksje en halv time-en times tid så skjønnte hun poenget;).. siden da har hun sovet fra 19-07 hver natt unntatt når de dumme tenna kommer;)
apr 07,apr 08 ,Okt 10,prøver Skrevet 28. desember 2007 #8 Skrevet 28. desember 2007 her er det mat innimellom på natt. kun en gang og kun 60 ml mme. (på dagtid drikker hun 120 ml pr 4 måltider fast føde) men mesteparten av nettene har hun sluttet å kreve. hun er nå snart 9 mnd. vi trappet hele tiden ned på ml vi da. fra 3 måltider mellom 19-07 med 120 ml hver gang til nå en gang og 60 ml. hørte på helsestasjon ei annen som gjorde nesten det samme med puppen, altså bare kortet ned Tiden lille fikk suge. funket fint for henne og. regner med det kun er få uker igjen før hun slutter m nattmåltid. vi begynner med 30 ml om noen dager har jeg tenkt. men ellers så har det jo vært øreverk da(et lite helvete) og nå driver hun med tenner... slitsomt både for henne og oss
mammasgo`jente Skrevet 28. desember 2007 #9 Skrevet 28. desember 2007 Vi avvente henne for 1 uke siden. Hun er 9 mnd nå. Spiste 1 gang på natten fra hun var 6 mnd. Det tok 2 netter så var det gjort. Første natten gråt hun fra 02 til 04. Far var inne med jevne mellomrom og roet henne. Tok henne ikke opp. Andre natten gråt hun 5 minutter 01 og 04. Eller så sov hun. Siden det har hun sovet hele natten uten å våkne. Legger henne 19.30 og hun våkner igjen 07. Fantastisk deilig å få sove hele natten
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #10 Skrevet 28. desember 2007 Snuppa mi har sovet rundt fra hun var 6uker gammel, nå er hun 8mnd... hun sover fra 20-09 da får hun en stor porsjon med grøt før vi legger henne....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå