Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg må prøve lenge med å bli gravid etter sa`en i oktober:( orker ikke å prøve lenge, er så frustrert å lei nå.....

hadde en mnd med pause etter sa`en så dette er første pp etter sa`en men jeg er så sikker på a vi må prøve lenge og d VIL JEG IKKE....

ååååååååååååååååå hvorfor er livet så urettferdig...... hvorfor skal så utrolig mange miste den lille spiren som di har håpet på så lenge....

syns d er helt tragisk jeg..... skikkelig urettferdig....

har jo gått uten piller i over 2 år og når d endelig klaffer så går d rett vest:(

ser d er mange som har prøvd lenge og jeg føler så utrolig masse med dere, jeg syns d er på tide at d skal bli vår tur snart....

lykke til alle sammen, dette ble langt med mye syt.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet kosn du har d.noen bi gravide m en gang.har 2 venna som ble gravid ette første forsøk,og eg bli itj gravid i d hele tatt.d føles jævli uretfærdi.sjønne itj kosn dåkk som ha prøvd veeldi leng,kosn dåkk takle d.eg ha holdt på sia mai,og føle eg gir opp.ork itj netur for hver mnd.

Skrevet

vet godt hva du føler .., har mistet 4 ganger og har ikke barn..sluttet på pillen august 05 og er sitter fortsatt uten barn..ser ikke ut som vi får 2008 barn heller, da må det klaffe innen mars/april og at den sitter..!! det er problemet vårt..., vi må nok smøre oss med tolmodighet, ..håper dere og jeg blir gravid snart. og kan følges inn i 1 trim..:-) klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...