PMST Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 at alt er kommet ut eller kan jg regne med at kroppen ordner opp ? Var akkurat 7 fullgåtte uker,hadde litt magesmerter i går men ikke i dag,no blør jg lite,startet litt utpå dagen 1 juledag. Ringte legekontoret men de var ikke åpen ;( Skal på jobb i dag.... takker for svar
Suss@ med 3 gutter Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Så tidlig så pleier kroppen å ordne opp ganske bar selv! Men føler du deg dårlig, og får feber må du dra på legevakta! Lykke til, og det var trist att det ikke gikk denne gangen, men neste skal du se siter som ett skudd:)
PMST Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2007 hei,tusen takk for svar... ja satser på det å får jg heller ha ett øye med formen... Har heldigvis to flotte barn som jg har stor trøst i..heldigvis. Håper jg kan komme hit igjen...
jeano med nr.4 Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Er du sikker på at du har mistet? Jeg har blødd masse med mine tre og har begynnt å blø igjen denne gangen også, men jeg har ikke mistet før
PMST Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2007 ¨blødde masse ,nokså kraftig og klumper..1 jule dag ettermiddag og litt i går.men no blær jg nesten ikke bare litt...kan det være håp? Jeg tviler på det men uff kan jo håpe...har hatt litt som mens smerter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå