Gå til innhold

Flytting på eget rom.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa har nå overrasket oss og sovet stort sett gjennom hele natten TO netter nå.., og det er bare heeeelt utrolig!! Før våknet hun annenhver time omtrent, så dette her er bare nyydelig. Vi hadde planer om å drive med nattavvenning fra puppen og hadde angst for hyl og skrik også gjorde hun det selv!! Helt utrolig!

Vi hadde planer om å flytte henne på eget rom og bytte fra vugge til sprinkelseng nå i julen. Vil dette forstyrre hennes nye fantastiske rytme, eller vil det gå greit? Hva er deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Så flott at hun har kommet inn i en fin rytme selv:) Er veldig deilig når de overrasker med å sove lengre av gangen eller å sove lenge en morgen;)

Ang flytte til eget rom og bytte fra vugge til sprinkelseng: Vi har hatt lillegutt i sprinkelseng hele tiden, så hvordan det blir å bytte det vet jeg ikke... Vet bare at vi har hatt ham i reiseseng uten at det har bydd på noen problemer. Da har han hatt samme sengetøy som i sprinkelsenga hjemme. Bytte til nytt rom gikk helt fint hos oss. Ble ikke noe kluss i rutinene pga rombytte. Virker ikke som om junior her bryr seg så mye om hvor han sover bare han får sove;) Så for min del så hadde jeg nok ikke hatt noen betenkeligheter med å både bytte til sprinkelseng og flytte på eget rom:) Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...