så gla' Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Har ikm 1. januar, men skal nok teste nyttårsaften ja. Er kjempetrøtt og fysen om dagen.... og for 3. dag på rad, starter jeg ikke dagen med kaffe. Kaffe frister overhodet ikke...merkelig. Og, er blitt veldig var på salt... Hvordan er det med dere andre som nærmer seg IKM?
honey,5pp Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Har også IKM 1 januar,og skal teste på nyttårsaften:) Symtomer? Hmmm.. Har egenlig lagt den symtomjakta på hylla denne måneden men har merket meg at jeg hadde blod i utfloden(unnskyld detaljene) noen dager etter EL. kan det ha vært festeblødning? Også har jeg en merkelig murring nederst i magen,samt ømme pupper(men det tar jeg ikke som noe tegn for det får jeg alltid før TR)
Mauameg Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Jeg har også IKM 1 januar, tror jeg da.... skal uansett ta en test nyttårsaften. Når det gjelder symptomer så er jeg småkvalm på kveldene, spiser som jeg aldri har sett mat før (spiser mer mat enn samboeren min, VELDIG unormalt), oppblåst mage og vondt nederst i korsryggen. Sist gang jeg var gravid var jeg kjempetrøtt hele tiden og sov og sov den første måneden, det har jeg ikke merket noe til denne gangen. Men hvert svangerskap kan jo være forskjellig. Er veldig spent på den testen i hvert fall! Krysser fingrene for at den er positiv ;o) Krysser fingrene for dere andre også!!!
så gla' Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2007 Jeg hadde også lagt symptomjakten på hylla....trodde jeg. Men, så er det noen som er så fremtredende da. Jeg venter egentlig bare på at brystene skal bli ømme, det bruker de bli når jeg er gravid. Men, ingen svangerskap er jo helt like så det kan vel likegjerne utebli ja. Blod i utfloden noen dager etter EL høres mistenkelig ut som festeblødning ja *S* Krysser fingrene for at vi blir mange med positiv test nyttårsaften.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå