Gjest Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Mine gutter har hostet i flere uker. Eldstemann (2år) har flere ganger fått hostedempende hostesaft for tørrhoste. Jeg har ikke hørt noe slim - så derfor for tørrhoste. Dette har ikke hjulpet. Men nå gir jeg slimoppløsende og det hjelper myyyye bedre. Hører fortsatt ikke noe slim. Skulle bare prøve før vi kontaktet lege. Er det kanskje bare jeg som ikke forstår meg på dette med slim? Jeg hører liksom ikke noe surkling i halsen. Er slimoppløsende hostesaft den beste uansett? Hvordan tar dere valget for hvilken hostesaft som bør gis?
Gjest irismor Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Betste hostesaften jeg har prøvd (uten resept) er Noscapin. Den smaker helt for j###### men er utrolig effektiv.(smaker som en blanding av fluor og 96% hjemmebrent.
prekæs Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Et tips. Bland en ts honning med vann i en kopp, og la han drikke det. Min lille tass (og resten av familien) har vært plaget med hoste de siste ukene, og honning og vann hjelper. (med litt sitron) Vannet bør være lunkent, men ikke over 40 grader. (går greit og drikke når det blir kaldt, også) Honning er slimløsende og antiseptisk. Husk. ikke honning til unger under 1 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå