Gå til innhold

Murringer i ryggen


Fru Solberg

Anbefalte innlegg

Hei. Noen som har begynt med dette, og som vet hva det betyr?

Hadde ikke noe av dette med forrige. Begynner å kaldsvette også begynner det i ryggen. Har begynt på uke 35 i dag, så syns dette er litt tidlig. Glad for mange svar.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det samme har jeg fått nå..Ofte i kombinasjon med kynnere..Kjennes ut som rier når det står på som værst..I går kom de hvert kvarter en periode men roet seg heldigvis ned igjen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn hadde eg det og, så jeg gikk til legen for det var så ubehagelig. Viste seg att eg hadde urinvegsinfeksjon.. Hadde ingen symptomer eller plager anna enn kynnere/rier og litt ekstra vondt i bekkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt det sånn noen dager nå, men hadde det heller aldri når jeg gikk med førstemann. Måtte en tur på føden for noen dager siden fordi jeg følte meg så dårlig og de trodde det kunne være svangerskapsforgiftning, men alt var bra =) Etterpå har jeg nok klart å slappe av litt mer enn hva jeg gjorde på forhånd, så jeg veit ikke om jeg får vondt i ryggen fordi jeg nå klarer å slappe av. Var ganske engstelig for at noe var galt før jeg dro inn på føden, så det kan jo hende at jeg har spent musklene litt for mye. Ellers så venter jeg liksom bare på vondt i magen jeg... =) Det var sånn jeg merket at fødselen var i gang med førstemann, da merket jeg aldri noe i ryggen, så det kan jo hende at jeg blir overrasket en dag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...