Fru.Antonsen Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Da er jeg ifølge beregningene 2 dager unna termin, den kjente "deadline". Og på en måte så tar jeg det litt som det kommer og på andre måter så spekulerer jeg enormt mye og det tar til og med nattesøvnen fra meg... Bevegelses mønsteret til babyen er sterkere bevegelser men om det er flytte bevegelser eller spark kjenner jeg sjelden forskjell på. Jeg holder jo en mest mulig positiv innstilling da for dette er jo noe jeg ikke kommer utenom nå men den "negative-grue-seg-delen" spekulerer i hælene på det positive... Jeg håper hvertfall babyen er fornuftig og venter med å inntre denne verden til januar da. Bedre å være førstemann enn sistemann er det noe som sier meg hvertfall... Finnes det noen tegn på at fødsel "kan skje idag" eller noe? Eller skjer det bare brått og plutselig uten noen form for forvarsel? Begynner å bli sliten av disse spkulasjonene Og klarer ikke la være heller dessverre...
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Ingen andre sikre tegn enn vannavgang eller rier, desverre:) Du sliter deg ut uten å få noe igjen for det .Dette er sikkert lettere sagt enn gjort, men jeg skriver det likevel jeg; prøv å tenke på noe annet. Finn på noe gøy. Har du noen gavekort/julegavepenger du kan dra ut og sløse bort? Bok du ikke har lest? Venninde du trives med som er hjemme? Det aller beste du kan gjøre er å finne på noe helt annet. Når fødselen starter merker du det og det er ingenting du kan gjøre til eller fra, det bestemmer babyen (morkaka?) når tiden kommer. Det kan jo faktisk ta enda to uker før den vil. Men ønsker deg masse hell og lykke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå