Solitude Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Nå var vel tidpunktet kommet for å avslutte forholdet som har skrantet i lang tid. Tid med usikkerhet ligger foran meg, og jeg aner ikke hvor jeg skal finne styrke for ikke snakke om TID til å ordne alle praktiske tingene som må på plass. Men det er vel bare å brette opp ermene og håpe på det beste. Stakkars barn, var jo ikke sånn de skulle vokse opp. Men noen ganger så er det ikke mulig å reperarere et forhold. *snuffs* skummelt dette her jo...
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Alltid trist når sånt skjer!:-( Men det er vel bedre å vokse opp med 2 greie foreldre i 2 hjem enn 2 kranglete foreldre i ett hjem. Det var jo heller ikke sånn barna mine skulle vokse opp, men sånn blir det bare...må gjøre det beste ut av det. Men det var du som bodde på Island, ikke sant? Hvordan er det med støtteordninger og slikt der? Klem!
Solitude Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2007 Hei Riga og takk for svar.. Nei, bor ikke nå på Island. Vokste opp der, flyttet til norge for 10 år siden. Alt er veldig usikkert ennå med samvær, og økonomi... så jeg får ta ting som det kommer framover. For å si det sånn.. føler at det egentlig var på tide å komme seg videre. Vi har prøvd å reperere forholdet i lang tid. Men ikke kommet noen vei, så da er det ikke så mye annet å gjøre en å gå hver sin vei. og du verden det skal bli DEILIG,,, at jeg svigermonsteret trenger jeg aldri mer å forholde meg til !!! ...forhåpentligvis lar hun meg være i fred fra nå av
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 For en dritt-tid å gå fra hverandre på, men det blir nok en lettelse når ting er som du sier. Nå kan du få litt ro og fred før du finner drømmemannen/kvinnen/roen. Denne gangen vet du enda bedre hva du vil ha, og hva du absolutt ikke vil ha. ) Lykke til! Håper du får en fin nyttårsaften!
Solitude Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2007 Sånn er livet, ikke alltid ting går som planlagt. Tror jeg lar drømmemannen vente en god stund framover, skal bare fokusere på mine 3 små barn og hjelpe de igjennom dette på en best mulig måte... huff..
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Derfor var drømmeroen også en av mulighetene. ;o) Kan ikke tenke meg at du orker tanken på flere menn nå, men dagen kommer og jeg ville bare fremheve at du slipper å gjenta deg selv og dine forhold. Litt kjekt å vite når man nettopp har avsluttet ett langvarig forhold som du har stappet masse tid, krefter, kjærlighet og tårer inn i. Det blir bedre! Jeg syntes du hadde fått litt lite sympati og ville gjerne dytte innlegget og vise litt støtte, selv om jeg ikke vet hva jeg skal si. Jeg håper det var bedre enn ingenting. )
bompymamma Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 Mange holder sammen for "barnas skyld", noe som vanligvis ikke funker så bra. Istedenfor at det skal gagne barna, kommer barna skadelidende ut av det. Synes ingen skal føle seg tvunget til å holde sammen, går det ikke så går det ikke. Ønsker deg masse lykke til i tiden fremover!!! Håper alt ordner seg til det beste!
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #8 Skrevet 27. desember 2007 Har ikke så mange råd å komme med, annet enn forslitte klisjeer. Ønsker deg lykke til=) Klemmer
haater husarbeid Skrevet 27. desember 2007 #9 Skrevet 27. desember 2007 Hei. Har sendt deg pm jeg BeepBeep
Mammma Skrevet 27. desember 2007 #10 Skrevet 27. desember 2007 Det var synd å høre vennen;-( Hvis du trenger "Landa" å prata med så kan du sende PM til meg og jeg kan putte deg på MSN. Du trenger det ikke men tilbudet er der hvis du trenger det. Hvor i landet er du? Jeg er på Østlandet. Håper at du har gode venner å støtte deg til i disse tider.
Solitude Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. desember 2007 takk jeg er på sørlandet,, tror nok de fleste "vennene" forsvinner med han. Men er bestemt på at dette skal jeg klare, har tidligere byggt opp et nettverk fra 0 og ingenting. Og ikke søren om jeg legger meg ned og skal syte og klage, bretter opp ermene og setter igang å sortere og pakke ting nå i helgen. Venter på takstmenn for å se på huset, da vet jeg litt mer hva jeg har i hendene sånn økonomiskt sett. Det er denne tiden som blir den tøffeste, all usikkerheten osv. men vet at når bolig er på plass, ungene har fått roen i seg i et nytt hjem da har jeg det bedre en i dag..
Mammma Skrevet 27. desember 2007 #12 Skrevet 27. desember 2007 Dette klarer du!!!!! Ta fram noe av den stoltheten som har gjort at vi har klart oss så bra oppe på det vindblåste skjæret vårt. Vis alle hva islendinger er lagd av. Tiden foran deg blir garantert tøff, men alikevell blir det bedre for deg til slutt. Synd at vennene forsvinner men de som er igjen kan du nok stole på.
Solitude Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 27. desember 2007 Har noen fantastiske barndomsvenner som holder ut med meg selvom det er hele 10 år siden jeg flyttet fra de... Det er ekte venner Flyttet jo til denne byen pga han hadde sin familie og sine venner her, så når jeg går ut av forholdet så blir jeg vel nokså alene tenker jeg ihvertfall. Regner egentlig med at hans venner+koner kommer til å forsvinne i samme slengen. men shit au... trives fint i eget selskap.. Ungene har venner osv. det er det viktigeste. Det andre får komme etterhvert.
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 27. desember 2007 #14 Skrevet 27. desember 2007 Masse lykke til sier nå jeg!!! Du virker å ha bein i nesa, så selv om det blir tøffe tak, tror jeg du vil klare deg godt!!!!!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå