Gå til innhold

Er vi veldig kjipe om vi....

Newton & Prinsessen på erten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gifter oss uten å si det til noen?

Har snakket om det.

Jeg vil ikke ha noe bryllup (ikke nå ihvertfall, jeg har vært sengeliggende et år og orker det bare ikke), men hadde vært kjekt å være gift sånn i forhold til forsikringer, lån osv.

Så vi har snakket om å gå og gifte oss, bare sånn på papiret...

Ikke noe selskap, ikke noe gaver ikke noe spes i det hele tatt, kanskje bare ta med ungene ut og spise eller noe.

Er det "dårlig gjort"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, d synes ikke jeg...

Er jo helt og holdent deres valg! Dere kan jo ta et bryllup ved en senere anledning, når du er kommet deg igjen? Går jo helt fint d vel :)

Er enig m deg, lettere å være gift i forhold til d meste egentlig...forsikringer, rettigheter etc etc...

Lykke til :)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Ikke kjipe i det hele tatt...høres jo litt gøy ut faktisk!:P

Skrevet

Thanx..

Mannen fridde jo for 3,5 år siden, men vi fikk bare ikke ut fingeren.

Er redd svigers blir litt fornærmet, men..

Skrevet

Ja.. hadde vært fint å få det overstått..

Vi snakket om det i høst..

Dratt litt nordover rett før jul og latt Mayaya og NL være vitner og gifte oss da, men det ble litt knapp tid..

hihi

Skrevet

Ta d nå i romjula da vel! he he, nei, blir vel litt knapt m tid :)

Men uansett, ikke la d stoppe dere, at noen kanskje ville bli fornærmet...d er deres valg, ikke noen andre sitt :)

Skrevet

hehe, ja, blir litt travelt..

nyttårsaften kanskje, hoho

Skrevet

dytt*

Skrevet

Vet iallefall at mine og hans foreldre hadde blitt SKIKKLIG skuffet om vi giftet oss i all hemmelighet (har blitt fortalt det nå etter vi har vært sammen i snart 10 år). Det er alt jeg har å si.

Skrevet

Vi gifta oss utenlands, alene. Alle visste om det, men ingen fikk lov å bli med. Hadde ingen feiring etterpå heller. Ingen som ga uttrykk for å være fornærma her.

Skrevet

Ikke dårlig gjort nei, man gifter seg da for sin egen skyld og ikke alle andres!

Giftet oss i utlandet uten å informere noen, spiste ute og koste oss i 3 dager.Klart noen ble skuffa, men for å være ærlig så driter jeg jo i det. Det var det rette for oss, og det er det viktigeste! =)

Skrevet

Ja, hadde det ikke vært for at det var mye enklere å være gift hadde vi jo bare forblitt samboere.

Men det er så mye som går mye lettere da.

Skrevet

Ikke dårlig gjort i det hele tatt! Bare gjør det!!!

Vi gjorde også det; giftet oss i all stillhet, og den eneste som sa noe, var broren min. Han sa med stort glimt i øyet, at siden vi ikke hadde sagt noe, så trengte ikke han å si noe heller..... Han bare tok oss i hånda. :-D

Skrevet

:-) hehe

Skrevet

Nei, det er deres valg. Blir foreldrene sure, så får de bli det ;-)

Skrevet

Kanskje vi satser på det da.

Skrevet

Nei, syns dere skal gjøre det dere føler er riktig. Søstern til mannen min gjorde det, alle ble bare glade på deres vegne. Det viktigste er jo å bli og være gift, ikke selve dagen hvor man gifter seg. Selv om det virker som mange er mest opphengt i selve bryllupet. ;o)

Skrevet

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhh - Men det kan jeg være siden også, altså!! Og ta med ka-ping eller noe. I´ll be there for you!

Skrevet

Nei, synes absolutt ikke dere er kjipe! Om Folk ikke kan forstå det, særlig i deres situasjon med at du er såpass dårlig, så kan de bare drite å dra.. Dere kan jo ha en hyggelig middag og feiring når du blir frisk igjen! Sett i gang dere :) det hørtes jo litt romantisk ut også da..

Skrevet

Vi gjorde det.Og det kommer jeg aldri til å angre på:o))

Reiste bort.....LANGT bort og giftet oss. (kun et vennepar som var med)

Da vi kom hjem sjokkerte vi familie og venner samtidig ved å vise en film *ler*.Det tok HELT av kan du tro:o))

Go for it!!

Skrevet

Newton: hvis du virkelig mener dette, så har jeg et forslag til deg. Be mayaya om å gi meg msn-adr din (eller send meg en pm) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...