PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Hvordan kom du deg dit bf og snulla var?? Ble din mor frisk nok til å kjøre likevel?? Bra du fant en løsning i allefall
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Mamma var frisk nok til å kjøre, ja!:-) Og jula har vært veldig bra den!:-) Full aktivitet her fra morra til kveld! I morra skal vi dra til sentrum av den nærmeste byen, og så på fredag aner jeg ikke hva som er planen. Så må vi dessverre dra hjem igjen på lørdag!:-( Har du hatt en bra jul?
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2007 Så bra at d ordnet seg Hatt en super jul Den beste på flere år...jeg er sykepleier og jobber som regel jul eller nyttår, så i år har d vært utrolig deilig å ha permisjon! Selv om vi har hatt sykdom både her og der, så har d vært kjempefint og koselig Kjekt å høre at dere har d bra
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Det var godt å høre!:-) Jula mi har vel sammenlagt vært den beste på lenge, selv om vi også har vært plaga av sykdom her (snulla med vannkopper og tannframbrudd, og jeg med kvalme), så det blir jo litt trist å dra. Men det positive er jo at jeg får kost meg masse med snulla også etter at vi drar hjem for barnefar skal på ferie!:-)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2007 Så koselig da Kjekt å høre at d har vært bra hos dere også Bor du og bf sammen enda, eller hver for dere? Husker du skrev et innlegg om at han skulle bo m snulla og du m vesla?
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Vi bor hver for oss, men har mye samvær...gleder meg til vesla begynner med faste måltider, for da blir det enklere å ha begge to sammen, og da får jeg sett snulla oftere!:-)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. desember 2007 Så utrolig bra dere kan samarbeide og har et godt forhold, og ikke minst har kommet frem til en løsning som passer for dere Ikke alle som klarer d...vet om altfor mange som sliter... Skjønner at du gleder deg til den tiden kommer...ikke lett å være borte fra barnet sitt...selv om du vet at hun har d bra hos pappaen
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 27. desember 2007 #8 Skrevet 27. desember 2007 Vi har jo et kjempebra forhold når det kommer til samvær og sånn...da vi var på møte på familievernkontoret så hadde vi det faktisk kjempehyggelig og bare babla med hun dama vi var hos! Det at jeg vet at hun har det bra hos faren sin gjør det jo mye lettere å takle at hun er vekk...hun er jo ikke vekke så lenge om gangen, og siden jeg er i permisjon har jeg jo alltid tid til henne. Var jo ille før jeg kom hit, for da hadde det gått kjempelang tid siden jeg hadde sett henne! Og dagen jeg kom hit var hun ikke så interessert i meg, og jeg blei jo lei meg da!:-( Men neste dag var jo det i orden, og nå er det ma-ma, ma-ma hele tida!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå