Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Du må ikke men det anbefalles på det sterkeste. Jeg rakk ikke 6 ukers kontorll men skal til gynekolog i januar og da får jeg 10 ukers kontroll. Alt ser greit ut der nede, men synes det er greit at han sjekker også.
Amanda- Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 du må ikke. jeg har vært hos lege. men man trenger ikke. kjenner mange som ikke har giddet.
lisje marthemora Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Nei du MÅ ikke, men det er jo en fordel å sjekke at alt er som det skal.
sund Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Blir vi innkalt til 6-ukerskontroll for oss, eller må vi sjøl ta kontakt med legen for å få time? Gikk bare hos jordmor under svangerskapet, så snakka aldri om dette. Snakka ikke om hva som skjer etter fødselen i det hele tatt heller; kanskje fordi snuppa kom 3 uker for tidlig...
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 Du må bestille time hos fastlegen din selv. Det er selvsagt frivillig, men jeg syns det var veldig greit for å fastslå at alt var som det skulle (at livmora har trukket seg sammen, at stingene har grodd skikkelig, at jernnivået mitt var som det skulle (det var det ikke, da) og at blodtrykket var normalt igjen), og få svar på spørsmål jeg hadde. Mange leger tar heller ikke gynekologisk undersøkelse hvis ikke du ønsker det selv, jeg måtte be om det - jeg ville vite at alt var som det skulle selv om det føltes ok. Jeg husker at jeg også prata litt med fastlegen min om amming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå