En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Dette er jo et stort beløp og siden det er første utbetalingen i semesteret, så har det hendt de har kommet senere enn den 15. i mnd. Noen som vet når det kommer i januar??
mandapus Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 jeg sendte mail til lånekassen og spurte, og de sa at dersom man har skrevet under på lån for både høsten og våren, og betalt for nytt semester osv, så kommer stipendet rundt den 4.jan...
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2007 oi..så semesteravgifta MÅ være innebetalt? og så må skolen sende beskjed til lånekassa om at den er det? Herregud, kjenner jeg dem rett, så tar det laaaang tid....
mandapus Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 jeg betalte nå rett før jul, og da tok det 3-4 dager før skolen hadde registrert det, og 4-5 dager før det stod hos lånekassen at alt var ok.. så det trenger ikke ta lang tid Og hvis du betaler sånn relativt snart, så utbetaler de stipendet med en gang de har registrert det, etter den 4. , altså fortløpende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå