* 5 om dagen * Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 ser sånn ut...småtten har sove i 2 timer, og ligger nå lys våken... prater og babler....hei...hei....oi...oi...oi...papppppaaaaaaa....pappaaaa det er det det går i, er ikke så flink til å prate enda, er bare 17 mnd... jeg sitter i stua, og får lissom ikke lagt meg før jeg har fått han til å sove men går ikke inn til han, for da skal han bare opp..hehe... noen tips?? bare la han ligge å surre kanskje??
* 5 om dagen * Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 26. desember 2007 skulle stå natten....er ikke så lett å se her jeg sitter i mørket da :-D
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Da blir det du og jeg i natt, da. For her er det tre våkne barn og en pappa som halvsover. Får meg heller ikke til å sove når de er våkne. Men kanskje du skal se om han sovner. Hvis ikke hjelper det gjerne med litt mat? Eller varm melk? God natt og håper det blir kortvarig for dg
* 5 om dagen * Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2007 såpass ja...er verre å få 3 til å sove enn en ville jeg tro... rart, mannfolk er lette å legge...hehe...min sover også, men han skal opp kl 5 så jeg tror han får bare ligge... hæ...hæææ... oi...oi....hmmmm...hmmm.... heihei...så synger han litt...koser seg han... ha en fin natt du også :-D
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 La ham bare ligge og prate med seg selv til han sovner. Ikke snakk til ham eller noe. Ikke annet enn korte beskjeder som "Nå skal du sove. Det er natt". Ikke gjør det intressant for ham å være våken nå. Lykke til )
* 5 om dagen * Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. desember 2007 da sover han gitt, bare holdt på i en drøy time... var deilig da, men typisk asså...nå hadde jeg finne fram cola og potetgull, også bitte litt marsipan....og tenkte jeg skulle kose meg litt med det...hehe... jaja..får pakke det sammen da, og gå å legge meg, kommer jo en dag i morgen også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå